יום שני, 1 באפריל 2013

אקס פקטור 2



אם נמנה תכניות רבות ברחבי הגלובוס, נמצא כי בין תכניות הריאליטי ברחבי העולם, אקס פקטור תהיה אחת מבין המובילות. הדבר שמדהים הוא שגם אנחנו בישראל זכינו להכיר את הפורמט, ובקרוב גם התכנית אקס פקטור 2 תעלה אל המסכים אצלנו בסלון. המקור של הפורמט המצליח הינו בבריטניה. מדובר בתכנית ריאליטי למוסיקהשהתעוררה כמתחרה לתוכניות ריאליטי אחרות שדומות לה.  לאחר פרישתו של סיימון קאוול פרש מתוכנית אחרת, החליט להפיק את אקס פקטור כדי להשוות אותה לרמה שתהיה לטעמו.

אין זה סוד כי הכוכב הבאמת אמיתי של אקס פקטור 2 הוא סיימון קאוול המפיק המפורסם שמשתתף כשופט הקשוח בתחרות. אולם ליהוקים של קאוול נחשבים למבטיחים ביותר, שהרי לאדון יש שם עולמי בהפיכתם של אמנים לכוכבים ברמה בינלאומית.  

אקס פקטור 2

אקס פקטור 2 בישראל

אקס פקטור 2 עולה בעקבות הצלחה של עונה ראשונה. בתכנית מגיעים מתמודדים מוכשרים בעלי יכולות ווקאליות מרשימות ומבצעים אודישנים מפוארים מדי כל שבוע. למתמודדי אקס פקטור 2 יש גם מחנה אימונים מקצועי בו הם מתאמנים בידי השופטים הדגולים בתחרות. במהלך מחנה האימונים המתמודדים משפרים את יכולותיהם ולומדים טכניקות מקצועיות שמעבירות אותם שלב אחר שלב. בנוסף ליכולות המקצועיות בטיב השירה, מתמודדי אקס פקטור 2 ילמדו ממש כיצד להפוך להיות סטארים. הם לומדים איך לספק שואו על במה ולהיות כוכבים.

כמו בחו"ל, ניתן לראות במהלכה של התכנית את השיפור ואת רמת הביצוע של המתמודדים על הבמה מדי כל שבוע. התוצאות מדברות בעד עצמן, וכאן אקס פקטור 2 עולה על מתחריה ובולטת בערכה המוסף.

בקרוב אנו נצפה בעונה השניה והמבטיחה של התכנית אקס פקטור 2, נטעם מכל מתמודד,, נכיר ונחווה, נהנה מצוות השופטים ומכל חווית הבידור והופעות המוסיקה המפוארות על הבמה המרכזית של התכנית.

בהצלחה לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה