יום ראשון, 7 באפריל 2013

עגילי יהלום



עגילי יהלום - לגברים ולנשים
תכשיטים היו משחר ההיסטוריה דבר נערץ על ידי נשים והאמת היא שגם על ידי גברים רבים. מבין סוגי התכשיטים השונים אשר ענדו בעבר ועונדים כמובן גם היום, יש ללא כל צל של ספק מקום של כבוד לתכשיטים אשר משובצים בהם יהלומים מסוגים שונים. במאמר זה נעסוק בתחום של עגילי יהלום. אין כמו עגילי יהלום על מנת להאיר את הפנים הנשיות באור זרקורים מיוחד. מגוון עיצובים ואלמנטים מיוחדים שמאפיינים עגילי יהלום הוא אין סופי, אך יותר מהכול עגילי יהלום הם קלאסיים ולכן גם יישארו רלוונטיים בלי קשר לאופנה. מה שמאוד חשוב לשים לב אליו בעת רכישת עגילי יהלום הוא סוג הסוגר, מכיוון שהוא זה שיבטיח כי העגילים לא ילכו לאיבוד.

למי יתאימו עגילי יהלום הצמודים לאוזן
עגילי יהלום קלאסיים אשר צמודים לאוזן, יתאימו לכל אישה בכל גיל ובמיוחד לנשים בעלות צוואר ושיער ארוכים ויפים. עגילי יהלום יבליטו את הצוואר ויבטלו בתוך רעמת שיער מרשימה. אם בוחרים עגילים בצורת פרח שבו משובצים יהלומים או עגילים צמודים לאוזן שמשלבים אלמנטים דקורטיביים ושיבוץ יהלומים, המראה יהיה יותר חגיגי ופחות יום יומי. עגילים צמודים בצורת טיפה או בצורת עלה יהיו קלאסיים ורלוונטיים תמיד.



למי יתאימו עגילי יהלום ארוכים
עגילי יהלומים תלויים וארוכים יתאימו לבעלות שיער קצר, מכיוון שהם יבצבצו מתוך השיער ויבליטו את קימור תווי הפנים של האישה. עגילים אלה יכולים להגיע בצורת חישוק, פרח, לב או בצורת תליון התלוי על העגיל שמחובר לאוזן. בכל מקרה ובכל עיצוב שלא תבחרו, המראה יהיה מרהיב וייחודי. שילוב בין יהלומים לבנים לבין יהלומים שחורים, יבטיח מראה דרמטי עוד יותר ושילוב של אבנים יקרות צבעוניות יעניק מראה אלגנטי ויוקרתי במיוחד.

למי יתאימו עגילי יהלום שבהם משולבות גם פנינים
עגילי יהלום המשובצים גם עם פנינה, יתאימו במיוחד לנשים הבשלות והבוגרות שניכר עליהן ניסיון החיים והנשיות השלמה עם עצמה. עגילים מסוג זה מבטאים את כל מה שנחשב לנשי ואלגנטי ואם הפנינים הן צבעוניות, עגילים אלו ייצרו רושם מלכותי ויוקרתי במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה