יום שבת, 6 באפריל 2013

מדריך עסקים



מדריך עסקים כזירה עסקית
כל בעל עסק באשר הוא, בכל פעילות בתחום העסקי מעוניין באופן טבעי לחשוף את העסק שלו בצורה הטובה ביותר שניתן, על מנת שכל קהלי היעד הרלבנטיים של לקוחות פוטנציאלים ישמעו על העסק, יכירו אותו, יחשפו אליו, ובסופו של דבר אולי אף יצרו קשר וירכשו את המוצרים או השירותים אשר מוצעים להם.
מדריך עסקים הוא מקום המאפשר לבעלי עסקים לפרסם את העסק שלהם, לפרסם משרות פנויות, להעלות מידע כלכלי ובתחומים שונים כמו תרבות, פנאי, קופונים ואפילו אופנה. הרעיון שעומד מאחורי מדריך עסקים הוא יצירת פלטפורמה שתחבר בין צרכים שונים של בעלי עסקים. במילים אחרות, מדריך עסקים הינו רשת חיה של מאגר ומידע עסקי בכל תחום שהוא.
מדריך עסקים

פרסום באתר מדריך עסקים
לרוב, הפרסום באתר מדריך עסקים הוא בחינם. הפרסום הוא אינו שורה אחת או שתיים כפי שהיה נהוג במדריכים המודפסים. מדריך עסקים מאפשר לפרסם את העסק שלכם כולל כל הפרטים הרלוונטים והחשובים מבחינתכם בתוספת תמונות ללא הגבלה כמעט. המדריך מאפשר לכם להתעדכן בנוגע לכל בתי העסק החדשים שנוספו למדריך בזמן האחרון ולדעת מה מצבכם בשוק נכון לכל רגע מבחינת מתחרים וכדומה.
שימוש עם מדריך עסקים
השימוש עם מדריך עסקים נעשה בשני הכיוונים. הפרסום במדריך מקדם את העסק שלכם ומפרסם אותו במקום אסטרטגי שאנשים רבים נעזרים בו בחיפושם אחר עסקים מהסוג שלכם. הפרסום שלכם יכול להכיל את כל השירותים והמוצרים שאתם מוכרים, ואם אתם עסק מתחיל, מדריך עסקים יכול להוות מקפצה שיווקית ללא עלויות ובמהירות גדולה.
פרסום במדריך עסקים – כל היתרונות
מדריך עסקים מאפשר לכם לפרסם את המודעה שלכם בחינם, אך גם לשלוט על תוכן המודעה. אתם הם אלה שמחליטים על נוסח המודעה ועל היקפה, על התוכן וכדומה. מכיוון שהפלטפורמה נגישה כל הזמן אתם יכולים לעשות במודעה שינויים על בסיס יומי ובכל פעם שתרצו לפרסם פרט חדש שחשוב שהציבור ייחשף לו אין כל בעייה. מדריך עסקים מאפשר גם פרסום של מבצעים והנחות, וגם פרסום חוות דעת והמלצות אודות העסק שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה