יום שני, 1 באפריל 2013

אייל גולן קורא לך 4



עוד עונה של תכנית ליהוק הכשרונות המבטיחים בעולם הזמר הים תיכוני יוצאת אל הדרך. בקרוב אנו נתחיל לשמוע על ליהוק וקריאה לאודישנים לתכנית אייל גולן קורא לך 4. בתכנית הזמר אייל גולן ועמיתיו בתעשיה שופטים בתחרות בה מתמודדים זמירים חדשים. המתמודדים עולים אל מול השופטים, שבראשם המחליט המרכזי, הזמר אייל גולן, ונבחנים באודישנים. על כל ביצוע של שיר הם מקבלים ביקורת ובתומה אייל גולן מחליט האם ממשכים לשלב הבא. מכיוון שכל שלושת העונות הקודמות הצליחו, אייל גולן קורא לך 4 עולה שוב בגדול, ולכבוש את אחוזי הרייטינג בפעם הרביעית והמכובדת.

אייל גולן והאהדה

הזמר אייל גולן הפך להיות בשנים האחרונות מלך הזמר המזרחי, אביהם של בני הדור החדש – כוכבים מצליחים כמו משה פרץ ודודו אהרון. מאז, כולם חולמים להגיע למעמדו המכובד של אייל גולן. הזמר כובש את העם בלהיטיו ובאמצעות מכירות רבות של כל אלבום שמשחרר אל המדפים. מכאן ברור כי התכנית אייל גולן קורא לך 4 מצליחה מתוך אהדה רבה, הן לזמר אייל גולן והן למוזיקה הים תיכונית בישראל.

אייל גולן קורא לך 4

בתכנית אייל גולן קורא לך 4 וקודמותיה מחיים שירים ישנים וטובים של אמנים מוערכים, וניתנת במה בשעות פריים טיים לקלאסיקות אהובות מתוך עולם הזמר הים תיכוני. אין מה להתפלא, רבים מאיתנו גדלו על המוסיקה הזאת והתחברו אליה מאוד עם השנים. כיום, כאשר ניתנת במה לכל טרנד ולכל קהל יעד, וכשתכניות הריאליטי סוחפות את כולם, תרבות זו הופכת להיות מקובלת ומן השורה.

רגעים טלוויזיוניים אדירים בתכנית אייל גולן קורא לך 4

כמו תכניות דומות בהפקות כמו רשת וקשת של ערוץ 2, גם בתכנית אייל גולן קורא לך 4 מגיעות דמויות אמיתיות מהחיים שמצליחות לרגש ולעורר אמפתיה רבה אליהם מבעד למסכי הטלוויזיה. הצופים מתאהבים בדמויות וכאן אלמנט הדרמה בתכניות אלה מתחיל. ההפקה מעודדת את הז/אנר הריאליטי ונותנת את היד לחשיפתם של הכוכבים החדשים, היכרות עמוקה עם רגשותיהם, עם המשפחות ועם הקשיים שמלווים אותם בתהליך של התכנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה