יום שבת, 11 במאי 2013

טיפולי שיניים



טיפולי שיניים עם גז צחוק לילדים
ילדים רבים הזקוקים לטיפול שיניים מגיעים עם חרדות ופחדים רבים למרפאת השיניים שלא באשמתם. פחדים מרופא שיניים מגיעים רק מסיפורים ששמע הילד. נסו לא לדבר עם ילדכם על כך, אבל כולנו יודעים שילדים רבים מגיעים עם פחדים וישנה דרך לעזור לילד וגם לרופא להתמודד עם זה באמצעות גז צחוק.
מה הוא גז צחוק
טיפולי שיניים עם גז צחוק יכולים להיות מאד יעילים כאשר מדובר בילדים. גז צחוק הוא תערובת של שני גזים – נייטרוס אוקסיד וחמצן. שני אלה מוזרמים יחד אל מערכת הנשימה של הילד בעזרת מסכת אף קטנה. הגז בעל הריח המתקתק נשאף על ידי הילד ומרגיע אותו תוך שהוא שומר על עירות מלאה לאורך כל תהליך הטיפול. השימוש בגז צחוק מאפשר לרופא להתרכז בעבודה ולא בפחדיו של הילד העלולים לגרום לו לזוז באופן מסוכן בזמן הטיפול וכדומה.
טיפולי שיניים
היתרון של שימוש בגז צחוק
טיפולי שיניים אשר נעזרים בגז צחוק יכולים להיות מאד יעילים. השימוש בגז צחוק בעת טיפולי שיניים לילדים נעשה בעזרת מסכת אף זעירה, ואין שימוש בזריקת הרדמה מראש. אם יש צורך בזריקה הרי שמן הסתם הדבר נעשה לאחר שהילד נרגע, וברוב המקרים אין הוא מרגיש כל דבר כמובן. הדבר מפחית את הרגישות לכאב ואת החרדות, ומקל על רפלקס ההקאה ללא כל צל של ספק. טיפולי שיניים בצורה זו נותנים הרגשה של טיפול קצר יותר ומפחיתים את החרדות לקראת הטיפולים הבאים הצפויים בהמשך הדרך. השיטה בטוחה לחלוטין, הגז מתפוגג כעבור חמש דקות מהפסקת הזרמתו, ואין הוא פוגע בשום אברים פנימיים חלילה.
חסרונות לשימוש בפעולת גז צחוק
כמו בכל שיטת טיפול מוצלחת גם טיפולי שיניים עם גז צחוק יכולים להיות בעיתיים לעיתים, וחשוב לדעת את כל האמת מבעוד מועד כמובן. יש לציין, כי במקרים נדירים הגז יכול לעורר תחושת בחילה ועל מנת למנוע אפשרות כזו מומלץ לאכול דבר מה כארבע שעות לפני הטיפול, ואין לעשות שימוש בגז צחוק אם יש סתימה בדרכי הנשימה של הילד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה