יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

שירות למעליות



שירות למעליות

שירות למעליות הוא שירות שיכול להציל חיים או לפחות למנוע אי נעימות. בכל מבנה בו יש מעלית יש לדאוג לתקינות שלה ולבצע בדיקות תקופתיות כדי להפעיל אותה. מעבר לכך שחשוב לבצע בדיקות כדי להפעיל את המעלית, חשוב לדאוג להיות בקשר עם חברה שמבטיחה תקינות גם בין הבדיקות התקופתיות. התפקיד של החברה המתמחה במתן שירות למעליות הוא להבטיח נסיעה בטוחה ורגועה במעלית.




בדיקות תקופתיות

מעבר לכך שבדיקות תקופתיות הן חובה, הן יכולות להבטיח לנו שהמעלית לא תיתקע ולמנוע אי נעימות גדולה מאד. הבדיקות התקופתיות יתבצעו רק על ידי טכנאים המתמחים בתחום ורצוי להזמין חברה שמבצעת שירות למעליות המתמחה גם במתן שירות ברמה גבוהה. בחירת החברה צריכה להתבצע לפי האחראיות שהיא נותנת לבדיקות שלה (או לעבודות התיקון), מידת הזמינות שלה להגעה בכל תקלה והיכולת שלה לטפל בבעיות מורכבות.

לבקש אחריות 

חברה למתן שירות למעליות צריכה לתת אחראיות לעבודה שהיא מבצעת. החברה צריכה לדאוג לכך שהמעלית תהיה תקינה. היא כמובן תיקח תשלום עבור הבדיקות התקופתיות ועבור התיקונים, אך היא צריכה להיות זמינה במקרה של תקלה חוזרת או במקרים שבהם היא לא סיימה כראוי את הטיפול המעלית. החברה היא זו שצריכה להיות אחראית למעלית מהרגע שבו נקבע שהיא נותנת את השירות.

זמינות ובעיות מורכבות

אם אתם צריכים שירות למעליות אתם צריכים את השירות כאן ועכשיו. לכן, לפני בחירת חברה למתן שירות כדאי מאד לברר מהי מידת הזמינות של החברה ותוך כמה זמן היא מתחייבת לטפל בכל בעיה ותקלה. אף אחד לא רוצה לגור בבניין עם מעלית לא תקינה ובאפשרותכם לשאול מראש מהי ההתחייבות של החברה כלפיכם וכמה היא מחוייבת לשירות שהיא נותנת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה