יום רביעי, 3 ביולי 2013

קרן קורת



אודות קרן קורת

אין זה סוד כי מעת לעת אנשים זקוקים למימון כל שהוא כזה או אחר למען הצלחת העסק אשר בבעלותם. יש מגוון סיבות לכך שבעלי עסק זקוקים למימון, חלקן טובות יותר, וחלקן מעט פחות, אך בכל מקרה מדובר בצורך של ממש, ורבים מחפשים אחר אותם מקורות מימון נוחים ביותר לצורך העניין.
קרן קורת, משתפת פעולה עם קרן אבו זית ובנק ערבי ישראלי, לטובת הקמה של קרן ההלוואה החדשה. קרן זו מיועדת להרחבה והקמת עסקים בינוניים וקטנים במגזר הערבי, מטרה לעודד ולהגדיל את הצמיחה הכלכלית בציבור זה. מדובר בתקציב הלוואות כולל העומד על כ-40 מיליון שקלים. קרן קורת מעניקה ממשאביה לטובת קרן ההלוואות החדשה, המיועדת לאוכלוסיה הערבית, ובפרט ללקוחותיו של הבנק הערבי-ישראלי – אלו העומדים בתנאי התכנית. ניתן דגש מיוחד לעסקים הנמצאים במגמת התרחבות, לעסקים המגדילים את מצבת עובדיהם, וכן – לטובת יזמות עסקית נשית במגזר הערבי.



עוד אודות קרן קורת

בכוונתה של קרן קורת להקדיש סכום הגדול ממיליון דולרים, לטובת הרחבת העזרה שהיא מכניה לעסקים בינוניים וקטנים במגזר הערבי. קרן קורת סייע השנים האחרונות לאפשר הלוואות בנקאיות רבות מאוד, ליזמים עסקיים בקרב המגזר. קרן זו מיועדת ללקוחות קטנים ובינוניים בעלי מחזור עסקי קטן מ-20 מיליון שקלים ואלו הנמצאים בתהליך התרחבות וחידוש העסק, תוך קליטתם של עובדים חדשים. חשוב כמובן, שהעסקים יעמדו בכללי קרן קורת למתן אשראי. בשנים האחרונות, הבנק הערבי-ישראל וקרן קורת העמידו סכומים כוללים של עשרות מיליונים של שקלים, לטובת בעלי עסק במגזר הערבי.

מיקרופייננס

מדובר בתכנית הראשונה בישראל, שמבוססת על טכניקת הערבות ההדדית. זוהי טכניקה שפותחה במדינת בנגלדש, על ידי פרופ' מחמד יונס, שהינו חתן פרס נובל. תוכנית זו של קרן קורת, מעניקת הלוואות חוץ בנקאיות וליווי עסקי, לטובת פיתוח והרחבה של פעילויות עסקיות שונות.

עוד נתונים ומידע רלבנטי וחשוב אודות קרן קורת

מידע נוסף תוכלו למצוא באתר האינטרנט של קרן קורת, תוך שאתם מתרשמים מהפרויקטים שבוצעו עד כה, מהפרויקטים העכשוויים, וגם – מאלו המתוכננים. נאחל לכם ברכות רבות לעסק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה