יום שני, 8 ביולי 2013

מתנות עם לוגו



מתנות עם לוגו שנחרט בתודעה
כל מתנה בוודאי נתפסת בצורה נעימה אצל מי שמקבל אותה, ועל פי רוב הוא יוקיר לכם תודה על כך. יחד עם זאת נשאלת השאלה האם לא ניתן למקסם את הענקת המתנה במידה ואתם רוצים לפרסם מוצר מסוים? כאשר אתם מעניקים לאדם מסוים מתנות עם לוגו של החברה שלכם, אתם בעצם מקיימים מהלך שיווקי מתוחכם וחכם במיוחד. הלוגו עצמו לא בהכרח משפיע ישירות על האדם שמקבל את המתנה - אך בסופו של דבר הוא נותר בתודעה שלו, ואותו אדם מזהה את הלוגו עם האיכות של המוצר. כמו כן, אנשים לוקחים מתנות עם לוגו לשימוש גם בחוץ - החל ממגבות חוף ועד לתיקי פיקניק, וכך אנשים נוספים נחשפים ללוגו שלכם.

תמיד אפשר למצוא מתנה
אם עד היום חשבתם כי מתנות עם לוגו מתאימות בעיקר לארגונים גדולים במיוחד, כדאי שתחשבו שוב. אפילו אם אתם ארגון בסדר גודל קטן עד בינוני - אתם תוכלו למצוא מתנות עם לוגו שמתאימות לאופי של החברה שלכם. מדובר על מתנות שיכולות להיות במחירים נמוכים יחסית, כך שלא ייווצר בור בתקציב שלכם. מתנות כמו עטים איכותיים, שעוני סיליקון או אפילו אלבומי תמונות - הם במחירים נוחים, ויוצרים מזכרת נהדרת.

מתנות שמתאימות למועדים שונים
לעתים, אתם תוכלו לספק מתנות עם לוגו לעובדים, שותפים ולקוחות לכבוד אירוע מיוחד. כך למשל, כאשר אתם מעניקים מתנות לעובדים לכובד חג הפסח, מדוע שלא תספקו להם הגדה של פסח עם הלוגו של החברה שלכם? זו מתנה שהיא תמיד שימושית, וגם נחשבת למקורית למדי. אתם תוכלו לספק גם מתנות כמו חלוקי רחצה עם הלוגו של החברה, בזמן שאתם לוקחים את העובדים ליום כיף בספא.

מתי מזמינים את המתנות?
במידה ואתם רוצים לחלק סט של מתנות עם לוגו של החברה, כדאי להתחיל לחשוב על רעיונות לפחות חודש לפני המועד עצמו. כך יישאר לכם מספיק זמן לחפש רעיונות שונים, לבחור אותם, ליצור קשר עם ספק מתאים ולהשוות מחירים, וכמובן לקבל אותם לידיים ולבצע את החלוקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה