יום שלישי, 23 ביולי 2013

הלוואות לעסקים



להרים את העסק

בעלי עסקים ויזמים מודעים לעובדה כי אין זה קל להחזיק עסק חי ללא כל סכום התחלתי כל שהוא, לשם הקמתו או לשם הוצאתו מן הבוץ שאליו נקלע לעתים במהלך חייו. לקיחת הלוואות לעסקים היא אפשרות מקובלת ואף רצויה בחלק ניכר מן המקרים ללא כל צל של ספק מן הסתם – ממש כמו שקשה לרכוש בית ללא לקיחת משכנתא לצורך מימון הרכישה היקרה על פי רוב. ישנה הבחנה בין הלוואות לעסקים קטנים לבין הלוואות לעסקים בסדר גודל בינוני וגדול – קיים הרי שוני בין מחזור הרווחים השנתי של סוגי העסקים השונים, מה שמשפיע על גודל ההלוואה לה זקוקים בתי העסק בסופו של יום מטבע הדברים מן הסתם. מן הסתם – בית עסק גדול יזדקק לסכום הרבה יותר גדול מזה הקטן.



היכן ניתן לקבל הלוואות לעסקים

·         הלוואות לעסקים מן הבנק – הלוואה זו תינתן לאחר בחינת מצב חשבון הבנק והחסכונות השונים של בית העסק בו מדובר, בנוסף לכך, לתחזית אשר יציג הלקוח בפני הבנק, בנוגע לעתיד הכלכלי של בית העסק שלו. הבנק הרי רוצה להיות בטוח כי בבוא העת, יוכלו הלקוחות להשיב את ההלוואה כולה, בנוסף לריבית אשר נדרשת.
·         הלוואות לעסקים חוץ בנקאיות – הלוואה מסוג זה מסתמכת על כספים שונים אשר מצויים מחוץ לחשבון הבנק של הלקוח: האשראי, קופות הגמל או כספי הפנסיה – אשר יהוו ביטחונות להחזר ההלוואה.
·         קרנות סיוע – מדובר על קרנות סיוע לעסקים, אשר נתמכות על ידי תורמים, בעיקר זרים, או בידי המדינה לצורך העניין.

אודות קרנות סיוע – מתן הלוואות לעסקים

קרנות סיוע נחשבות מקור הלוואה נוח למדי העומד לרשותם של בעלי העסקים. הסיבה לכך נעוצה באינטרס להקמת החברות. הבנק אינו מתקיים עבור טובת העסק שלך. לעומתו, קרנות הסיוע אשר מעניקות הלוואות לעסקים, נוסדו למטרת תמיכה בעסקים מתחילים וקטנים – ממש לשם כך הוקמו. התורמים מחו"ל, כמו גם המדינה, מעוניינים בטובתה של מדינת ישראל, בהתפתחותה, וכן – בצמיחתה הכלכלית. תמיכה ללא לאות ביזמים צעירים וגם בבתי עסק בגדלים שונים, מבוצעת לשם מטרה זו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה