יום רביעי, 31 ביולי 2013

בגדי ים שלמים



בגדי ים שלמים לכל גזרה

אין כל צל של ספק כי היתרון המשמעותי ביותר של בגדי ים שלמים הוא ההתאמה שלהם לכל גזרה של כל אישה באשר היא וללא כל בעיה. בקולקציית 2013 אפשר למצוא הוכחה לכך ולהתרשם מעשרות סוגים של בגדי ים אשר יכולים לעטר כל גוף ולהחמיא לו בצורה יוצאת מן הכלל ללא כל עוררין, ולא מדובר על ענין של מה בכך.
האמת היא כי נשים כאלה אשר מעדיפות ללבוש שמלה יכולות לבחור בגדי ים בגזרה אשר מטשטשת את הבטן והירכיים. אלו בגדי ים אשר כמובן באופן טבעי מתאימים לנשים בכל הגילאים, יעילים גם במהלך היריון ונחשבים לאיכותיים באופן מיוחד ועמידים לאורך זמן. לצידם ישנם גם בגדי ים שלמים אשר יוצרים אשליה של גוף ארוך וצר. בבגדי ים אלו נהוג לעצב את מרכז הגוף בצבע כהה ולשמור את הצבעים הבהירים עבור הצדדים לצורך הענין. 


שילוב בין בגדי ים שלמים לבין ביקיני

בגדי ים שלמים מייצרים המון עניין מצד שנים וגברים כאחד. כך לדוגמא ניתן לבחור כיום בגדי ים המשלבים בין הגזרה השלמה לבין הביקיני. בגזרה זו הצד השלם של בגדי הים נמצא מקדימה, כאשר אלו המסתכלים מאחור יראו גזרת ביקיני. הרצועה הצרה הנמצאת במרכז בגד הים אחראית על יצירת צללית ארוכה ולכן קלאסית עבור נשים המתקשות להחליט.

בגדי ים לקיץ ולעונת האביב

עוד אפשרות לרכוש בגדי ים לקראת הקיץ היא להתרשם מקולקציות אשר שמות דגש על אלמנטים נוסטלגיים. בבגדי ים אלו ישנו מפתח רגליים מחמיא בצבעים בהירים, כאשר אזור החזה הוא מרופד ותומך. בגד הים מתאים לנשים בעלות חזה גדול וקטן כאחד ויש בו כיווצי בד אשר עוטפים את הגוף. אפשר להוסיף הדפס עדין של נקודות, לבחור בצבעים בהירים עם קווים ישרים או לשלב בין צבעי פסטל קיציים. לבסוף, אי אפשר לדבר על הקולקציה החדשה של בגדי ים מבלי להזכיר את הגזרות הרומנטיות והפרחוניות. בבגדי ים אלו ישנו הדפס אביבי, מחשוף יחסית רחב ורצועה מתחת לחזה המוסיפה תמיכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה