יום שלישי, 23 ביולי 2013

פירוש חלומות



תפקידה של השינה

במהלך השינה הנשמה עוזבת את הגוף הפיזי ויוצאת למסע חוץ גופי, והחלומות שאנו חולמים הם תוצאה של  מסע זה. בזמן שהותה מחוץ לגוף, הנשמה אינה נחה אלא נמצאת במצב פעיל למדי, בו היא מפיקה לקחים מהיום שעבר, בוחנת אירועים שקרו, מתכננת את המשך דרכה, מקבלת תשובות לשאלות שעולות בחייה, או מחפשת פתרונות למצבים מסוי
מים. פירוש חלומות מהווה לנו דרך להבין את כל המסקנות והלקחים של הנשמה תוך כדי המסע.

לישון על זה לילה

הביטוי "אני אשן על זה לילה" מגיע מאותה פעילות של הנשמה, כולנו מכירים את הפעמים בהן אנו הולכים לישון עם שאלה מסוימת ובבוקר קמים עם התשובות. הנשמה מקבלת שדרים במהלך השינה מדרגותיה הגבוהות יותר ואף חזיונות עתידיים.


לקחת פסק זמן

השינה מהווה עבור פסק זמן ממהלך חיינו הלחוץ, והחלימה מספקת את זמן בחינת המצב, הסקת המסקנות, הפקת הלקחים והתכנון העתידי. מאחר והשלב הזה הוא כל כך חשוב עבורנו, אנחנו מבלים כשליש מחיינו בשינה. אם היינו ממשיכים ברוטינה מבלי לקחת את פסק הזמן הזה, סביר להניח שלא היינו מגיעים לשום מקום.


הייתי או חלמתי חלום

החלימה מספקת לנו מסרים להמשך חיינו וישנם אף מקרים של שדרים נבואיים המספרים לנו על העתיד. השפעות המסרים הללו מתבצעות בשני רבדים: ברובד המודע, למי שזוכר את חלומותיו (אין אדם שלא חולם, יש אדם שלא זוכר את החלום) ומסוגל להבין את תוכנם על ידי פירוש חלומות. הרובד השני הוא רובד תת-מודע, המפעיל אותנו מבלי שנהיה ערים לכך. הנשמה זוכרת הכל, אך לא כל הזיכרונות הללו מציפים אותנו. לאותם חלקים בנשמה המאחסנים את הזיכרונות הללו, אנחנו קוראים תת-מודע.











דרכים לפענוח המסרים


בכדי להשתמש במסרים ברמה מודעת, אנחנו צריכים להבין את הסמלים ששולחים לנו דרכם. דרך אחת לעשות זאת היא באמצעות מיסטיקן המבצע פירוש חלומות. דרך שניה היא לפתוח מילון חלומות ולפרש באמצעותו את הסמלים. הבעיה בדרך זו היא שאם לא יודעים לבצע נכון את ההקשרים, החלום יאבד ממשמעותו המקורית. הדרך השלישית היא ללמוד פירוש חלומות באופן מקצועי...  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה