יום שני, 8 ביולי 2013

טיולי ג'יפים בחו"ל



טיולי אקסטרים
אין זה סוד כי בשנים האחרונות טיולי ג'יפים בחו"ל החלו תופסים תאוצה בקרב המטייל הישראלי, ולא  מדובר רק בטיולים למשוחררי צבא אשר מחפשים ריגושים בקצות ההרים. טיולי אקסטרים הם טיולים מגוונים ביותר, אשר ניתן להרשם אליהם גם אם אתם אנשים מבוגרים יותר משנות העשרים לחייכם, מן הסתם. ניתן לצאת אל טיולי ג'יפים בארץ ולחצות אותה תוך כמה שעות, אך מה הוא טיול בארץ לעומת טיולי ג'יפים בחו"ל במקומות כמו אפריקה, דרום אמריקה, אסיה, אוסטרליה וכדומה? אין כל צל של ספק כי ניתן רק לדמיין את גודל החוויה בה מדובר במקרה הזה.

טיולי ג'יפים משולבים בחו"ל לחוויה מושלמת
אם אתם מחפשים טיולי אקסטרים בחו"ל אתם מחפשים טיולי ג'יפים בחו"ל המשלבים בין נהיגת שטח, רפטינג, טיולים ברגל, רכיבה על אופני שטח, על סוסים וכדומה. טיולי אקסטרים הם בבסיס טיולי ג'יפים בחו"ל שהורחבו על פי תוואי השטח והפעילות המבוקשת על ידי הנוסעים והמטיילים. כל הרעיון העומד מאחורי טיולים אלה הוא להגיע למקומות שלא ניתן להגיע אליהם בעזרת תחבורה רגילה ולא למקומות שהן מוצפים בתיירים, אלא בדיוק להיפך. הטיול מפגיש את המטיילים עם נופיה הפראיים של אותה הארץ בין אם מדובר על הרים בגאורגיה או ביוון, במישורי הפמפס של דרום אמריקה או המדבריות של אפריקה.
למי מתאימים טיולי ג'יפים בחו"ל בסגנון זה?
טיולי אקסטרים יכולים להתאים לכל אחד שמעוניין לחוות את המקומות הללו בדרך שהוזכרה. לא כל פעילות במהלך הטיול מחייבת את כל המטיילים ולא נדרש כושר גופני יוצא מן הכלל כדי לחוות זאת. לא מדובר בטירונות צנחנים, אלא בטיול. לכן אם אתם סקרנים לדעת איך נראה העולם מצידו השני הרשמו לטיולים כאלה.
כפי שנאמר, טיולי ג'יפים בחו"ל יכולים להתאים לאנשים רבים בגילאים שונים, ויש טיולים כאלה שמתוכננים אף למשפחות עם ילדים. נכון שככל שהטיול יותר אקסטרים ההמלצה תהיה לא לקחת ילדים קטנים, ויש מקרים שמארגני הטיול מעוניינים ליצור קבוצת גיל הומוגנית כדי להגביר את חווית הטיול החברתית שלהם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה