יום שבת, 4 בינואר 2014

חרוזים



כך תלמדי להכין בעצמך תכשיט חרוזים

הכנת תכשיטים בשיטת "עשי זאת בעצמך" היא הרבה פעמים מספקת יותר ומהנה יותר (וכמובן זולה יותר) מאשר רכישה של תכשיט בחנות. אם את חובבת חרוזים בנשמתך, אם בא לך ללמוד כיצד להכין תכשיט מחרוזים לבד, ואם את לא ממש יודעת איך למצוא את המסגרת הלימודית המתאימה לך, קבלי כמה עצות מועילות.     
 
דרכים ללמוד עיצוב תכשיטי חרוזים בעצמך

הדרך הנוחה ביותר ללמוד לעצב תכשיטים מחרוזים היא להירשם לסדנה לעיצוב תכשיטים. סדנאות כאלה כוללות בדרך כלל מספר שיעורים, והן מועברות על-ידי מעצבי תכשיטים או אומנים, שרכשו ידע תיאורטי וניסיון בעיצוב תכשיטים. סדנאות כאלה תוכלי למצוא בקלות באינטרנט. בחרי את הסדנה שנראית לך הרצינית ביותר ושהעלות שלה מתיישבת עם היכולות הכלכליות שלך.
העובדה שלכל אישה יש חברה טובה שיודעת ליצור תכשיטים היא כמעט אקסיומה. בין אם תבקשי את עזרתה של החברה ובין אם תחליטי לשלם לה כדי לקבל ממנה הדרכה פרטית, אין סיבה שלא תנצלי את הכשרון שלה כדי ללמוד ממנה ולהתפתח בעצמך.
למידה לא חייבת להיות פורמלית. את לא מוכרחה להצטרף לסדנה או להירשם לבית ספר לעיצוב תכשיטים כדי ללמוד להכין תכשיטי חרוזים בעצמך. לפעמים באמצעות ניסוי וטעייה אפשר ללמוד המון, וגם לרכוש לא מעט ניסיון חיים. פשוט קני את החומרים הדרושים, והתחילי "לשחק" איתם. נסי כמה אופציות, הרכיבי ופרקי, עד שתקבלי תוצר שמוצא חן בעיניך. 

להיעזר במדריכים המתפרסמים באינטרנט

אם עניין הספונטניות והלמידה האקראית באופן עצמי לא ממש מתאים לך, תמיד תוכלי להיעזר בנפלאות הרשת. רשת האינטרנט עמוסה במדריכים כמעט בכל תחום אפשרי, שהם מצולמים או כתובים. מדריך כזה לעיצוב תכשיטי חרוזים באופן עצמאי יאפשר לך לקבל את היסודות החשובים כדי להיות מסוגלת להתמודד לבד עם המשימה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה