יום שני, 13 בינואר 2014

רוח המיסטיקה



בכל מקום

רוח המיסטיקה תמיד הייתה כאן ותמיד תרחף מעל ראשינו, בין אם אנו נותנים על כך את דעתנו ובין אם לא. היא כאן כדי לסייע, לכוון ולהדריך את בני האדם במעשיהם בחיים הגשמיים ובחלומותיהם בעולם הרוחני. מה שכן, רוח המיסטיקה בעלת פנים רבות וכל אחד יכול לראות בה את מה שהכי נחוץ לו והכי קרוב לליבו. אך זה אומר שחייבים תחילה להכיר בקיומה וביכולתיה הנפלאים לשנות את חיינו לטובה.


בגרמי השמים

הכוכבים, מלבד כך שבלילות חשוכים הם מאירים את השמיים הנמצאים מעל ראשינו ומסייעים לנוודים במדבר או בים להגיע ליעדם, הם גם עוזרים לנו להבין טוב יותר את חיינו הגשמיים. את הכוכבים למדו האנשים לקרוא עוד משחר ההיסטוריה האנושית ועד היום הם מודעים לכוחם העצום המשפיע על כל מעשינו בחיי היום יום. לא נגזים אם נאמר שלכוכבים יש תשובות לכל השאלות המטרידות אותנו ביום יום, החל מנושאים משפחתיים זוטרים ועד לנושאי ברומו של עולם הקשורים לעתידן של מדינות ועמים שלמים.



בפתיחת קלפים

גם לקלפים יש יכולת נפלאה לראות לנו את העתיד ולשמש לנו למורי דרך רוחניים. היום בישראל נפוצים שני סוגי קלפים: קלפי טארוט וקלפי אושו. כמעט כל המיסטיקנים עושים בהם שימוש רב ומשלבים את חוכמתם של הקלפים עם חוכמות אחרות של רוח המיסטיקה: כוכבים, נומרולוגיה, הילינג, חלומות וכד. אפילו המומחים לפסיכואנליזה קונבנציונאלית מוצאים בקלפים מקור לידע עצום המסייע להם בהבנה טובה יותר של תת המודע האנושי.


בעזרת החלומות

ומה עם החלומות? הרי אין ספק שגם להם יש את המפתח המוביל אותנו אל עולם רוחני נפלא הגדוש בידע, בחוכמה, באהבה ובמשמעות אמיתית. לכולנו יש חלומות וזה אומר שלכולנו יש אפשרות להיעזר בכלי מיסטי נפלא זה לפתרון בעיות אישיות ביום יום וללמידה אודות הבריאה האנושית. צריך רק לא להתעצל ובכל בוקר, מיד עם היקיצה, לרשום את כל אשר חלמנו בלילה לתוך מחברת מיוחדת. לאחר מכן אפשר להיעזר במילון פירוש חלומות חינמי ברשת או לפנות לעזרה של רוח המיסטיקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה