יום שני, 11 במאי 2015

הראל טלפון



המידע שניתן לקבל דרך המוקד הטלפוני של הראל
לחברת הראל טלפון המעמיד לרשות הלקוחות מגוון רחב של פריטי מידע. דרך המוקד אפשר לברר על פוליסות ביטוח ולהשוות בין הצעות מחיר על ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות ועוד. בנוסף, חברת הראל מתמחה במתן פתרונות פיננסיים עבור משקיעים בשוק ההון. נציגי המוקד מספקים מידע על פנסיה, גמל וחיסכון ומעמידים לרשות הלקוח כלים להשוואה בין ביטוח שכירים או תכנון לעתיד. בתחום הפיננסים יש להראל ניסיון בקרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, תעודות סל, ביצוע מחקר ועריכת סקרים ומחקרים.

המידע שניתן לקבל דרך המוקד הטלפוני של הראל כולל הבהרות משפטיות. כל לקוח עסקי או פרטי מוזמן ליצור קשר טלפוני עם נציגי המוקד, להזדהות עם פרטים אישיים ולבקש הבהרות מן הסוג הזה. יחד עם זאת, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני שמגישים תביעת ביטוח או פונים לרשויות. כל תביעה תלויה בפוליסת הביטוח ובתנאים המופיעים בתוכה. המידע שניתן לקבל דרך המוקד הטלפוני של הראל הוא השלב הראשון בתהליך ארוך ומורכב.

למידע נוסף לחץ כאן – הראל טלפון

מהו שירות מידע אישי?
המידע האישי הניתן במוקד הטלפוני של הראל מאפשר קבלת נתונים על כל תחומי ההתמחות של החברה. בין היתר עוסקים נציגי המוקד במתן פרטים על הלוואות, תכתובות, מסמכים וכמובן ביטוחי בריאות, חיים, רכב ודירה. שירות מידע אישי מאפשר ללקוח לקבל החלטות נבונות ולתכנן את צעדיו. הדוחות הניתנים על ידי הנציגים הטלפוניים של הראל מכילים מידע ברור ומפורט, תוך הקפדה על מדיניות אבטחת מידע נוקשה.
במוקד הטלפוני של הראל מרכזים את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. בצורה כזו יכולה החברה לחסוך זמן עבור הלקוח ולעמוד לרשותו בכל שאלה. במקביל, הלקוחות מוזמנים לשלב את המידע הטלפוני עם אתר האינטרנט. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה