יום שבת, 16 במאי 2015

מתי כדאי לצאת אל טיולי ג'יפים בפירנאים?



טיולי ג'יפים בפירנאים הם פתרון מושלם עבור תיירים שרוצים לרענן את רשימת היעדים הרגילה. טיולים מן הסוג הזה מאורגנים על ידי אנשי מקצוע, הם בטוחים לחלוטין והם מבטיחים חוויה בלתי נשכחת. גם הורים לילדים יכולים לצאת לטיולי ג'יפים בפירנאים והרבה מבוגרים עושים זאת בגיל הזהב. היתרון של הרי הפירנאים הוא קרבה למדינות ספרד, צרפת ואנדורה וכמובן רמת תברואה גבוהה. אין צורך בחיסונים מיוחדים או בהיערכות לקראת הטיול והאתרים הפופולאריים פתוחים כמעט לכל אורך השנה.

על אף האמור לעיל, טיולי ג'יפים בפירנאים שונים מטיולים רגליים או חופשות סקי. התקופה המומלצת לסקי מתחילה בחודש ינואר ומסתיימת בחודש מרץ. בתקופה זו ניתן ליהנות מפסגות לבנות ומושלגות של הרי הפירנאים, להשתתף במסלולי סקי שונים וגם לקחת חלק בפעילויות אקסטרים. לעומת זאת, החודשים המומלצים עבור הליכה, רפטינג וטיולי ג'יפים הם אפריל עד דצמבר. מאפריל עד יוני חלק מהמעברים חסומים ולכן טיולים רגליים רלוונטיים מיוני והלאה. נופשים מצרפת וספרד מגיעים להרי הפירנאים מאמצע יוני ועד סוף אוגוסט. זו גם התקופה בה מתחוללות סופות רעמים. 




כמה זמן נמשך הטיול?
טיולי ג'יפים בפירנאים נמשכים בדרך כלל בין שבוע לעשרה ימים. יש כמובן מגוון רחב של טיולים וכל קבוצה יכולה לבנות את לוח הזמנים שלה, אך הדבר החשוב הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשמור על כללי הבטיחות. ההבדלים במזג האוויר בין התקופות השונות עשויים להיות משמעותיים. 

כדאי לשלב את הטיול עם פעילויות כמו רכיבה על סוסים, ביקור ביקבים, טיולי אופניים וטיולי משפחות עם קיאקים. בשמורות הטבע יש הרבה דברים לעשות וכל תייר מוצא את מבוקשו. זו סיבה נוספת להצלחה של טיולי ג'יפים בפירנאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה