יום חמישי, 14 במאי 2015

תקשור רוחני


מה התכונות הנדרשות?
מי שרוצה לבצע תקשור רוחני בצורה אפקטיבית נדרש להחזיק במספר תכונות. ראשית, המטרה העיקרית בתהליך ההכשרה היא לפתח את יכולת קליטת האינטואיציות. לכל אדם יש רמה שונה של קליטת אינטואיציות וקיימים גם הבדלים בין גברים ונשים. פיתוח היכולת לקלוט אינטואיציות מהווה חלק בלתי נפרד מהעברת מסרים בין בני אדם לבין ישויות אחרות. אינטואיציה היא הכלי המעשי המשמש לקליטת המסרים והעברת המידע.
שנית, במהלך ההכשרה נדרשים מתקשרים להבחין ברמה גבוהה של אמינות בין מצבים הקשורים לעולמם הפיזי לבין רשת האנרגיה. עליהם לזהות את התובנה הנלווית למסרים ולהשתמש בה כדי לתקן את עצמם ואת הסובבים. תהליך זה מורכב מכפי שנהוג לחשוב והוא דורש לא מעט ניסיון והשקעה. פיתוח יכולת הקליטה היא צעד חיוני לצורך שליטה בהיקף המידע המגיע במהלך תקשור ולמען הגנה על אנשים המבקשים את הסיוע.


האם כל אחד יכול לבצע
זאת?
השאלה העיקרית בהקשר של העברת מסרים ומידע היא האם כל אחד יכול להשתתף בתהליך. התשובה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב היות וקיימות גישות סותרות. חלק מהמומחים בתחום הניו אייג' טוענים כי בהחלט מדובר על יכולת אישית שניתן לפתח באמצעות השקעה של זמן ומשאבים, בעוד מומחים אחרים טוענים כי מדובר על כישרון מולד. סביר להניח שהתשובה נמצאת במקום מסוים באמצע ואין דרך חד משמעית להטות את הכף.
בסופו של דבר, התכונות הנדרשות לצורך ביצוע תקשור רוחני עולות בקנה אחד עם מטרות התהליך. זהו תהליך חשוב המאפשר העברת מסרים בין בני אדם לבין ישויות אחרות שיכולות להיות חוצנים, אלים או אפילו מתים. רק באמצעות המרת התכונות האישיות והשקעה בשדה האנרגטי ניתן להשיג את מטרות התקשור הרוחני ולהגיע למקומות הרצויים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה