יום שבת, 16 במאי 2015

איך למצוא אהבה בלי לוותר על עקרונות?



בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים שואלים את עצמם איך למצוא אהבה מבלי לוותר על העקרונות שלהם. ויתור מן הסוג הזה עשוי לבוא לידי ביטוי בהחלפת ערכים, בהתמודדות עם דילמות וגם בהעדפת אדם אחר על פני העצמי. התופעה של ויתור במהלך מערכת יחסים זוגית אינה חדשה. הדילמה של רוב האנשים היא כיצד שומרים על ביטוי עצמי גם בתוך מערכת יחסים, או לחילופין כאשר בני הזוג אינם מאפשרים זאת.
 
העצה הקלאסית שדרכה ניתן לשמור על עקרונות היא פשוט לבחור היטב את בן או בת הזוג. מי ששואל את עצמו איך למצוא אהבה לא חייב להתפשר. פשרה גוררת אחריה עוגמת נפש ועלולה להביא יותר נזק מתועלת. שמירה על עקרונות היא חלק חיוני ממענה על השאלה איך למצוא אהבה. רק עקרונות אמיתיים מאפשרים לאנשים להגיע לכדי סיפוק ולהשיג את התחושה הרומנטית הרצויה.



חיפוש אחר אהבה במאה ה-21
השאלה איך למצוא אהבה אינה חדשה וגם ההתמודדות עם ויתור על עקרונות כבר הופיעה לאורך ההיסטוריה, אולם במאה ה-21 חלק מהדברים השתנו. כיום אנו מוקפים במאות פיתויים המקשים עלינו להשיג אהבה או לשמור עליה לאורך זמן. המטרה שלנו צריכה להיות הפרדת העיקר והתפל וחיפוש אחר אהבה אמיתית וכנה. אפשר לעשות זאת באמצעות אתרי אינטרנט העוסקים בתחום השידוכים, בעזרת המלצות של חברים ובני משפחה ובעיקר על בסיס הקשבה ללבד. 

האינטואיציה היא הכלי הכי חשוב שלנו כאשר מחפשים אחר תשובה לשאלה איך למצוא אהבה. אינטואיציה היא מצפן פנימי המסנן בין אפשרויות ומזהיר אותנו מהחלטות לא טובות. כדאי לתת אמון באינטואיציה, אך מצד שני גם לשמור על עקרונות וערכים כדי להשיג סיפוק אופטימאלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה