יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

מידע שימושי על סדנת קריסטלים



רבים מאתנו מחוברים ביותר לעולם המיסטיקה, הרוחניות, האנרגיה הפנימית של הגוף... אנשים רבים הבינו שהם יהיו הרבה יותר שלווים, רגועים ושלמים עם עצמם, ככל שיהיו מחוברים לאנרגיות שלהם. לכן, רבים פונים כיום ללמוד את התחום האנרגטי והרוחני. רבים ממי שלומדים את התחום רוצים להיות בקיאים בו ביותר, כדי שיוכלו להעביר את התורה שרכשו לתלמידים נוספים. לימודים אלה מתרחשים בסדנאות שונות, שתופסות תאוצה ככל שעובר הזמן. ישנן סדנת קרסיטלים מכל הסוגים, בכל הרמות ולכל בן אדם שהיה רוצה להתחבר לאנרגיה הפנימית שבו, לצ'קרות, ולקשר של האדם עם העולם והחומריות. סדנא מבוקשת ביותר כיום, היא סדנת קריסטלים. סדנת קריסטלים יכולה להיות מתאימה גם לאנשים שכבר הגיעו לרמה אנרגטית מתקדמת, וגם למתחילים.

התוכן של סדנת קריסטלים
סדנת קריסטלים, בין אם הן למתקדמים או למתחילים, בין אם הן ארוכות או קצרות ובין אם הן בעלות מספר מפגשים או מפגש יחיד, כולן עוסקות פחות או יותר באותם נושאים. סדנת קריסטלים תתחיל תמיד במבוא, של לימוד על תכונותיו האנרגטיות של הקריסטל(אבן החן, בשם העברי). בכל סדנת קריסטלים לומדים על שיטות שונות של טיפול בקריסטלים, הקשר בין קריסטל מסוים לצ'קרות מסוימת... כבר בתנ"ך מוזכרים הקריסטלים כאבנים חשובות ביותר. בכתבי היסטוריה, ובכתבי קודש שונים, מסופר על כך שבני האדם אספו קריסטלים ועשו בהם שימוש. כבר אז קריסטלים הרחיקו אנרגיות שליליות.

מטרות הסדנא
סדנת קריסטלים מציגה מטרות דומות, הקשורות בתודעה, בנפש ובאנרגיה שלנו, בני האדם. לכן, מי שלוקח בהן חלק - מצבו האנרגטי הופך חיובי ביותר. הדגשים שניתנים בסדנא:
·       למידת אנרגיית הריפוי של הקריסטלים.
·       הכרת הצ'קרות והקריסטלים המשויכים אליהן.
·       שילוב הקריסטלים בתהליכים נפשיים, רגשיים, ושל הגברת המודעות העצמית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה