יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

ארונות הזזה שהם נוחות



ארונות הזזה שם נרדף לנוחות וחיסכון במקום במיוחד בחדרים קטנים. אחד האתגרים המעניינים שיש למעצבים להתמודד איתם הוא עיצוב נכון של חלל קטן. כאשר החדר קטן ורוכשים ארון עם דלתות רק עצם פתיחת הדלת "מבזבז" מקום בעוד ארונות הזזה לא מהווים בעיה כלל וכלל ובזכותם אפשר להוסיף עוד רהיט או עוד אביזר שיוסיף נפח ואווירה לחדר.

ארונות עם היסטוריה מכובדת
הרומן שלנו עם ארונות הוא בעל היסטוריה ארוכת שנים. הארונות של פעם היו ענקיים ממש, כבדים, המון דלתות ועיצוב אחיד. נכון שנעשו פיתוחים עבודת יד על גבי העץ אשר היוו את ייחודם והעידו על מעמד, אך עם חלוף השנים כבר לא הייתה להם משמעות יותר. עם התקדמות הטכנולוגיה כמעט בכל ענף כך גם תחום הריהוט מתפתח במהירות שיא. הדרישה לעיצובים שונים ומגוונים עולה כל הזמן וזאת הסיבה שכל פעם יופיעו ארונות ברמה גבוהה יותר, משוכללים יותר, צבעוניים יותר והכי חשוב נוחים להרכבה ולשימוש.




שיכלולים שם המשחק
תחום עיצוב הבית התפתח מאד בשנים האחרונות ורוב הריהוט בבית, בעיקר הארונות, השתדרגו מאד מבחינת מראה ואיבזור. אין בית בלי ארונות וטוב יותר אם הם יהיו ארונות הזזה עם מסילות שקטות שיודעות להחזיר כל מגירה למקומה כמעט באופן אוטומטי, יחי הקידמה שלום ולא להתראות לצירים חורקים ומחלידים.

עלויות
עלות הארונות נקבעת לרוב על פי סוג החומר מהם עשויים הארונות, כך למשל ארון מעץ מלא יהיה יקר בהרבה מארון עשוי סנדוויץ'. בנוסף לחומר גלם מה שמהווה חלק חשוב מתמחור המוצר הוא העיצוב והאביזרים הנלווים. בגלל כל האלמנטים הללו, קביעת תקציב מראש והשוואת מחירים יבטיחו בסופו של דבר בחירה מוצלחת של ארון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה