יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

טיול מאורגן לצ'ילה בהישג יד



צ'ילה היא מדינה מדהימה ביופיה הנמצאת בחופה הדרומי מערבי של אמריקה הדרומית וחובה להגיע אליה לפחות פעם אחת בחיים. טיול מאורגן לצ'ילה יחשוף קו חוף מרהיב לרגליו של האוקיינוס השקט ומלא באפשרויות לקיום ספורט אתגרי עבור כל דורש. חבר'ה רבים שיוצאים אחרי צבא עם טיול מאורגן לצ'ילה אוהבים לעשות טרקים בעיקר באזור טלקה ולהנות מחיי לילה סוערים.

ניגודים מוצלחים
צ'ילה שהפכה ליעד תיירותי פופולארי בשנים האחרונות ניחנה ביופי בלתי נתפס ובקיצוניות בתנאי מזג האוויר שלא רואים בכל מקום. בשביל לחזות בפלא הזה כדאי להזמין כבר עכשיו טיול מסודר לצ'ילה, המקום היחיד שמתחיל במסע לפסגות הרי הגעש, משם ליערות הגשם המפורסמים ומסתיים מול אגמים כחולים שופעי חיים. זאת לצד מפגשים מרתקים עם תושבי צ'ילה המיוחדים שלא מזכירים בכלל את סוג האוכלוסיה שמעבר לגבולות שלה.



מקומות שחובה לראות
עם טיול מאורגן לצ'ילה הסיכוי לפספס את המקומות הכי פופולאריים בה שווה לאפס. להלן טעימה קטנה מהמקומות המדהימים שיש למדינה הזו להציע:
  • סנטיאגו מרכז המדינה – המטרופולין של צ'ילה ובו מתגוררים רוב תושבי המדינה
  • אזור האגמים – מכלול אגמים רבים שנוצרו בעקבות הגשמים הרבים שיורדים.
  • פטגוניה – המקום בו הרי האנדים "נשפכים" לאוקיינוס מה שיוצר נוף עוצר נשימה.
  • איי הפסחא – ההגעה אליהם היא בטיסה והמיוחד בהם הם פסלי האבן המסתוריים שהרבה סיפורים נסובו עליהם.
  • ארץ האש – החלק הדרומי של צ'ילה, אזור בעל חזות קרה וכמעט לא מיושב.
  • הצפון – החלק המדברי בצ'ילה בו יש אוכלוסיה דלילה במיוחד. במקום ניצבים הרים מרשימים לצד  קקטוסים ענקיים עם גייזרים ולגונות מלוחות. זהו המקום שנחשב כנקודה הכי טובה לבצע תצפית כוכבים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה