יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

מרכזיה וירטואלית לעסק או לארגון



אם יש לכם עסק או ארגון ואתם רוצים לנהל אותו טוב יותר מבחינת רמת התקשורת שלו, אתם צריכים להכיר את האפשרויות שמעמידה לרשותכם מרכזיה וירטואלית. המרכזיה יכולה להעביר את השיחות בין השלוחות השונות בעסק או בארגון (השלוחות בכלל לא חייבות להיות קיימות בתוך העסק, הן יכולות גם להיות בבית של אחד העובדים כמו למשל בבית של המנכ"ל). בנוסף, המרכזיה יכולה להקליט את השיחות וגם לתת מידע על השיחות השונות כמו למשל כמה זמן הן אורכות ובצורה זו לשפר ולייעל את העסק או את הארגון.




העברת שיחות בין שלוחות
הפעולה הפשוטה ביותר והבסיסית שעושה המרכזיה היא העברת שיחות בין מקומות שונים בתוך העסק או בארגון. העברת השיחות יכולה להתבצע באופן אוטומטי כשהמתקשר בוחר לאן לפנות עם המידע שהוא רוצה והיא מאפשרת להעביר אותו באופן יזום מתוך מטרה לעזור לו בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

הקלטת שיחות ושמירתן
הקלטת שיחות על ידי מרכזיה וירטואלית מאפשרת לארגון או לעסק לחזור על כל השיחות, לבדוק את עצמו ואת הנציגים מבחינת רמת השירות. בנוסף, הקלטת השיחות מאפשרת לחזור לנתונים השונים שנאמרו בשיחות, מה שיכול לפתור בעיות אם אלו צצות. השיחות כולן יכולות להישמר על ענן מאובטח ולהישלף בקלות לפי תאריכים או לפי כל דרך אחסון אחרת של השיחות.

קבלת נתונים מהימנים
מרכזיה וירטואלית יכולה לתת נתונים שונים על השיחות. אפשר לנתח את השיחות, לדעת כמה שיחות נכנסו לעסק או לארגון, אלו שעות הן עמוסות ואלו פחות וגם לבדוק באלו עמדות השיחות ארוכות במיוחד. הנתונים השונים מאפשרים ליעל את העסק או את הארגון כמו למשל לקבוע טוב יותר את שעות ההפסקה ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה