יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

מבחן מילולי gmat



מבחן GMAT הוא מבחן אליו ניגשים אנשים שרוצים להגיש מועמדות לתואר שני במנהל עסקים. היום כל אחד יודע שכדי לקדם את הקריירה שלו הוא צריך תואר משמעותי ותואר זה נחשב מאד בארץ ובעולם. עם זאת, כדי לגשת לתואר יש לעבור במבחן GMAT שהוא מבחן מיוחד שאותו עוברים רק מועמדים לתואר זה. המבחן נערך בשפה האנגלית, הוא כולל ארבעה חלקים שאחד מהם הוא מילולי gmat והוא מבחן בין לאומי, מה שאומר שעם התוצאות שלו (עם הציונים של התואר הראשון) אפשר להגיש בקשה ללימודים במוסדות רבים ברחבי העולם.

הכנה למבחן
כדי להשיג תוצאות גבוהות במבחן יש להתכונן אליו. כיוון שהמבחן אינו דומה לאף מבחן אחר, לא כזה שנעשה בתואר הראשון ולא מבחן לקבלה לתואר, חשוב קודם כל להכיר את החלקים השונים של המבחן, להבין כיצד לגשת אל כל אחד מהחלקים שלו, כיצד פותרים אותו וכמובן להתאמן על השאלות של המבחן. הכנה טובה יכולה להתבצע גם בעזרת קורס מקצועי אשר מיועד למועמדים למבחן.




החלק המילולי של המבחן
מבחן מילולי gmat כולל 41 שאלות בסגנון אמריקאי. לכל שאלה מוצגות 5 תשובות ויש לסמן את התשובה הנכונה כדי לעבור לשאלה הבאה. כלומר, אי אפשר לדלג על שאלות ויותר מכך, אי אפשר לחזור אחורה ולתקן את התשובות. בנוסף לכך, מומלץ מאד לענות על כל השאלות כיוון ששאלה שנותרת ללא תשובה יכולה להוביל לקנס בציון הסופי של הבחינה.

קבלה ללימודים על סמך הציונים
קבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים מתבצעת בשכלול ציוני התואר הראשון וציוני המבחן. ההשוואה נעשית אל מול המועמדים האחרים והציונים שלהם ולכן חשוב להגיע לתוצאות גבוהות בכל אחד מחלקי המבחן וגם במבחן מילולי gmat.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה