יום רביעי, 9 במרץ 2016

יועץ משכנתאות יכול לעזור לכם להוזיל את המשכנתא


רבים אשר עומדים לפני לקיחת משכנתא מוצאים עצמם מול נושא שהם לא מכירים כל כך טוב. אמנם היום האינטרנט שופע במידע על הלוואות שונות אך לעתים המידע עצמו מבלבל מאד. הלוואת המשכנתא היא הלוואה גדולה מאד שתשפיע עליכם לאורך כל החיים מבחינה כלכלית. יועץ משכנתאות יכול לעזור לכם לקחת משכנתא, לפתור עבורכם את ההתנהלות מול הבנקים ולבחור יחד אתכם את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם.

מדוע יועץ יכול להוזיל את המחיר של המשכנתא
ישנן סיבות שונות שמאפשרות ליועץ להשיג עבורכם משכנתא שמתאימה לכם בעלות מוזלת והסיבה העיקרית היא הידע שלו. יועץ משכנתאות יכול להבין כל הצעה שעומדת מולו וצריכה להיות לו את היכולת לתכנן עבורכם את המשכנתא עוד לפני שהוא ייגש לבנקים השונים. היועץ יוצא בעצמו למכרזים ולמשא ומתן מול הגורמים השונים וכך מאפשר לכם לקבל הצעות שהן רלוונטיות וטובות עבורכם.




מה עוד יכול לבצע היועץ
יועץ משכנתאות יכול לבצע עבורכם פעולות שונות ובניהן:
·         בניית תמהיל משכנתא – לפני שהיועץ מתחיל לפנות לגורמים שונים לבחון אלו משכנתאות הם יציעו לכם הוא מבצע בנייה של התמהיל של המשכנתא. היועץ יבחן את ההכנסות שלכם, הסכום שיש לכם לרכישת בית וכיצד אתם רואים את עצמכם מתנהלים כלכלית לאורך השנים.
·         ביצוע מכרז – היועץ יכול לבצע מכרז בין הגורמים השונים שנותנים משכנתאות (גם הבנק וגם החברות השונות). יועץ משכנתאות יכול לאחר המכרז לצאת למשא ומתן עם הגורמים שנראה כי הם יכולים להציע משכנתא טובה יותר.
·         ייעוץ בבחירת המשכנתא הטובה עבורכם – היועץ יכול לבחון את המשכנתאות השונות שכבר הציעו לכם או שהוא הביא בעצמו ולבחון יחד אתכם מהי המשכנתא הטובה ביותר עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה