יום שני, 21 במרץ 2016

כמה עולה מענה טלפוני



שיפור השירות בעסק הוא מטרה שצריכה לעמוד לנגד עיניו של כל בעל עסק וישנן דרכים שונות לעשות זאת. אחת מהדרכים היא להשתמש בשירותים של מענה טלפוני והשאלה שרבים מתעניינים בה היא כמה עולה השירות. למרות זאת, ישנן כמה שאלות שכדאי לשאול לפני קבלת הצעת המחיר.

כמה עולה מענה טלפוני – שאלות שחשוב לברר
רגע לפני שאתם מקבלים מענה לשאלה כמה עולה מענה טלפוני אתם צריכים לשאול את עצמכם ואת החברה המספקת את השירות כמה שאלות ובניהן:

  • איזו הכשרה עוברים הנציגים? ההכשרה של העובדים תבוא לידי ביטוי בדרך בה הם יתנו שירות ללקוחות החברה ולכן כדאי מאד לברר מול החברה איזו הכשרה היא מעבירה את העובדים שלה לפני שהם מתחילים לענות ללקוחות שלכם. 
  • כל כמה זמן מתבצעת בדיקה של השיחות? החברה צריכה לבחון את הנציגים שלה ולהיות אחראית לתת שירות ברמה גבוהה ללקוחות של העסק. לכן, חשוב לברר כל כמה זמן היא מבצעת ביקורת שיחות ואיך עושה זאת. 
  • איזה סוג מענה החברה יכולה לתת? כל חברה יכולה לתת סוגים שונים של שירות ואתם צריכים לחשוב מה אתם רוצים מהחברה ולברר מולה אלו סוגי שירות היא יכולה לספק עבורכם. חשוב מאד לבצע תיאום ציפיות ותיאום השירות לפני שמקבלים תשובה לשאלה כמה עולה מענה טלפוני. 
  • מהן העלויות של השירות? העלויות של השירות נובעות כמובן מהצורך של העסק וכדאי לקבל הצעת מחיר מסודרת מהחברה כולל איזה שירות בדיוק היא נותנת בהתחשב בשיחה המקדימה עם החברה. 
  • מה יקרה אם יהיה צורך בשינוי השירות? יכול להיות שלאורך קבלת השירות מהחברה שמספקת מענה טלפוני יהיה צורך לשנות את סוג השירות או את שעות השירות. חשוב לברר כמה עולה מענה טלפוני עכשיו וכמה יעלו השינויים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה