יום רביעי, 9 במרץ 2016

קורסים שונים של לימודי gmat



במבחן ה- GMAT אחד הדברים החשובים והמהותיים הוא ניהול זמנים. לחץ הזמן הוא מה שמקשה על רוב הנבחנים, אף יותר מרמת השאלות במבחן ה- GMAT. לחץ הזמן יוצר סיטואציה אשר בה נאלצים לפתור שאלה בתוך שתי דקות בלבד, בין אם היא קלה ובין אם היא קשה, וכמו כן, לחץ הזמן גורם ללחץ נפשי שעשוי לגרום ממש לשיתוק או לבלק אאוט בזמן הבחינה. לכן לימודי gmat מוקדמים כיצד לנהל נכון את הזמן יש חשיבות קריטית במבחן ה- GMAT. ראשית כל, חשוב להישאר רגועים, חשוב לא לתת ללחץ של הזמן להשתלט עליכם. נסו להישאר שלווים ולקרוא בקור רוח את השאלות, כי קריאה מהירה עשויה להביא לטעויות ובסופו של דבר לבזבוז זמן מיותר מצדכם. הקדישו כמה שניות לקריאת התשובות האפשריות לפני שאתם מתחילים לפתור את השאלה, יכול להיות שהזמן יעבור לכם יותר מהר מכפי שחשבתם, אבל גם אם כן, זו עדיין לא סיבה להיבהל לשווא – אם תהיו גמישים, תוכלו לחזור לעניינים.




מקומות אשר בהם ניתן לעבור קורסי לימודי gmat
במדינת ישראל יש כמה מקומות אשר בהם ניתן לעבור קורסי לימודי gmat כדלקמן –
1. אופק GMAT – הם יושבים בעיר תל אביב, ומציעים שיעורים פרטיים, ערכות ללמידה עצמית וקורסי לימודי gmat קבוצתיים המתמקדים בחלק הכמותי, הקורס הקבוצתי נלמד פעם בשבוע למשך כחודשיים. ישנה אפשרות גם ללמוד בקבוצה קטנה של עד חמישה משתתפים, וליהנות מיחס אישי במחיר הנמוך משיעור פרטי.
2. אקסטרה סטודנט – גם הם יושבים בתל אביב, מרכז קורסי לימודי gmat שהוקם במסגרת אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב. במקום מתקיימים יותר מארבע מאות וחמישים קורסי עזר מדי שנה וכן מרתונים ותגבורים. קורס לימודי gmat מתבסס על חומרי לימוד מקוריים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה