יום רביעי, 9 במרץ 2016

עיצוב מצגות עסקיות – לבד או עם מומחים בתחום



עיצוב מצגות עסקיות יכול להתבצע לבד או עם חברה המתמחה בתחום כאשר אם אתם צריכים להכין מצגת תמצאו שישנם יתרונות וחסרונות לכל אחת מהאפשרויות אשר עומדות לפניכם.

היתרונות של העיצוב העצמי
·         לוח זמנים – מי שנזכר ברגע האחרון שעליו להכין מצגת ויש לו שעות ספורות בלבד לבצע את העבודה ימצא פעמים רבות כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבד ולא לפנות לגורם חיצוני שיעשה זאת.
·         עלויות – הוצאת עבודת העיצוב לחברה חיצונית תהיה כרוכה בתשלום ומי שחסר תקציב להכנת המצגת יחליט בדרך כלל לבצע את המצגת בכוחות עצמו. כמובן, תמיד יש לזכור כי מקצועיות שווה כסף ולכן יש לשקול את היתרונות ואת החסרונות של העיצוב העצמי.
·         עבודה לבד – כל מי שאוהב לעבוד לבד ולא אוהב לעבוד בצוות או לא רוצה להיות אחראי להסביר את עצמו מול חברה המתמחה בתחום עיצוב מצגות עסקיות ימצא כי עיצוב עצמי הוא נוח יותר עבורו. כאן מדובר בעיקר בשיקול של נוחות בעבודה.




היתרונות שמביאים איתם מומחים בתחום
·         ניסיון – הניסיון של החברה יכול להיות יתרון לכל מי שאינו מנוסה בתחום והוא הופך את המצגת למקצועית.
·         ראית הצד השני – גורם נוסף שאינו מעורב בהעברת המסר יכול להיות הצד השני שרואה את המצגת. חברה אשר מתמחה בתחום עיצוב מצגות עסקיות יכולה להיות יעילה מאד במקרה זה.
·         מקצועיות – פעמים רבות האדם הפרטי אשר מכין את המצגת שלו מערב בהליך רגשות שונים ובמיוחד אם יש לו קשר אישי לנושא. חברה מקצועית שיודעת לבצע עיצוב מצגות עסקיות מסתכלת על המטרה של המצגת, על מי שיצפה בה ותתכנן אותה כך שזו תביא את התוצאה הרצויה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה