יום רביעי, 9 במרץ 2016

הפקה מוזיקלית



תכנית הלימודים של מסלול הפקה מוזיקלית מתאפיינת בגישה אשר משלבת היבטים מעשיים ותיאורטיים גם יחד, וזאת בכל שלב משלבי הלימוד. מגמת הפקה מוזיקלית תעניק לכם את הכלים להיות מוסיקאיים מקצועיים, בעלי ידע רחב ומעמיק, מיומנויות מגוונות ומעל לכל יצירתיות ומקוריות אמנותית. המסלול יאפשר לכם את הכלים להיות מוזיקאים רב ממדיים, כאלה שיודעים ליצור הפקות אולפן והפקות במה ברמה הכי גבוהה בקנה מידה של עולם המוזיקה העכשווית. במסלול של הפקה מוזיקלית תלמדו הרמוניה, קונטרפונקט ועיבוד, יחד עם לימודי הפקה מוזיקלית באולפן, סדנאות, הלחנה, הפקת שירה ופרוטולס וכדומה. תלמידי המסלול יהוו חלק מנבחרת של תלמידים אשר יעבדו יחד וילמדו לדבר ולחיות את שפת הפקה מוזיקלית ויקבלו את הכלים הדרושים כדי להיות רלוונטיים ולהוביל את המוזיקה הישראלית במהלך השנים הקרובות.

לימודי הפקה מוזיקלית וכלים טכנולוגיים –
* עיבודים והפקות של מוזיקה של היום, היכרות עם סגנונות, היכרות עם תהליך העבודה באולפן בסוגים שונים של הפקות, ניתוח שירים, מבנה אולפן ההקלטה ותהליכי העבודה עם אמנים באולפן, מבנים וכמו כן לימוד אבחנות ומונחים בסיסיים בעולם הפקה מוזיקלית ופתרונות הפקה שונים, האזנה למוזיקה וניתוח השפה של הפקה מוזיקלית.




* ניתוח סגנונות הפקה – יועצים אומנותיים, המפיקים מוזיקליים כמעבדים, הבימאים של ההקלטות, אימוץ סגנונות הפקה שונים, ההתפתחות הטכנולוגית והמוזיקלית, שימוש בעיבוד ובטכנולוגיה בהיסטוריה של הפקה מוזיקלית וגווניה השונים, ניתוח עבודות של דמויות, כמו למשל – בריאן וילסון – הביץ' בויז, פיל ספקטור, ג'ורג' מרטין – הביטלס, גאס דאדג'יאון – דיויד בואי, אלטון ג'ון, ג'ימי מילר – טראפיק, הרולינג סטון, רוב תומס בייקר – קווין, ג'ף לין – ELO, אלן פרסונס וקן סקוט – אולפני אבי רוד, טרבור הורן – פרונקי גוז טו הוליווד, ריק רובין – הביסטי בויז, רדהוט צ'ילי פפרז.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה