יום שבת, 5 במרץ 2016

קניית זהב במזומן




קניית זהב במזומן היא פעולה שיכולה להתאים לכל מי שיש לו כסף והוא רוצה להשקיע אותו באפיק שנחשב לעולה. רכישת הזהב עצמה היא אינה פעולה ברורה מאליה ואי אפשר לזלזל בה. אם אתם מחפשים אפיק השקעה והזהב נראה לכם מתאים זה הזמן שלכם לחפש אחר העסק המתאים לכם ביותר לפעול מולו. שימו לב, יכול להיות שתוכלו למצוא אנשים שרוצים למכור את הזהב שלהם (כשהוא יכול לבוא בצורת זהב, תכשיטים, מטבעות, מדליות ועוד אפשרויות שונות), אך ללא בדיקה מקיפה לא מומלץ לבצע את הרכישה.

נקודות שיש להתייחס אליהן בבחירת העסק לקנייה
·       
מיקום – עסק שמבצע עסקאות של קניית זהב במזומן צריך להיות עסק עם מקום. תשובות כמו הגעה עד לבית שלכם אינן מספקות במקרה זה. עסק שמעסק בתחום הזהב חייב להיות עסק עם כתובת מדויקת והוא צריך להתגאות בכך שהוא קיים. לכן, עסק שפועל רק מהאינטרנט יכול וצריך לעורר אצלכם חשד.

·       
בדיקות – העסק שמבצע מולכם את הרכישה או המכירה של הזהב חייב לבצע בדיקה ללא כל התחייבות מצדכם. הבדיקה תתבצע בכלים מקצועיים והתוצאות שלה יצביעו על ערך הזהב ומשקלו, מה שייתן לכם מידע על שווי העסקה שלכם.

·       
מסמכים – קניית זהב במזומן היא עסקה לכל דבר והיא צריכה להיות מתועדת במסמכים אמינים שאפשר יהיה להשתמש בהם בעתיד בעת הצורך.
·       
תשלום – אם אתם מתכננים לרכוש את הזהב בעצמכם אתם תוכלו לעשות זאת בתמורה למזומן ואם יש לכם זהב שאתם רוצים לסחור בו ולמעשה למכור אותו אתם יכולים לצפות לקבל מזומן ביד. קניית זהב במזומן היא כזו כיוון שזו הדרך האמינה ביותר שמבטיחה תשלום בתמורה לזהב ולכן יש להקפיד שהעסקה תהיה הוגנת לשני הצדדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה