יום ראשון, 24 במרץ 2013

רופא שיניים לילדים



אין כל צל של ספק כי אחד מן האלמנטים החשובים ביותר בתחום שמירה על הבריאות של ילדינו הוא ביקור אצל הרופא השיניים לילדים מעת לעת. טיפול שוטף וביקורים תקופתיים אצל רופא שיניים לילדים יכולים לסייע לכם להנחיל לילד שלכם הרגלים בריאים והבנה של חשיבות טיפוח השיניים. במידה ותבחרו רופא שיניים לילדים שמתמחה במיוחד בטיפולי השיניים של הילדים שיעניק לילד שלכם את תשומת הלב הדרושה ואת הביטחון, חוויית הביקור אצל רופא שיניים לילדים תהיה נעימה והילד ישמח לחזור למרפאה לטיפולים נוספים.

מתי מומלץ לגשת בפעם הראשונה לבדיקה אצל רופא שיניים לילדים
את הבדיקה הראשונה של השיניים מומלץ לעשות כבר בגיל 4-5 על מנת לוודא כי אין חורים שעלולים להתפתח לטיפולי שורש מיותרים בשיני החלב. טיפולי "שומרי מקום" נועדו על מנת להבטיח צמיחה נכונה של השיניים הקבועות לאחר הנשימה של השיניים החלביות. גם טיפול זה מאוד חשוב ונחוץ מכיוון שהוא ימנע צמיחה לא ישרה ויישור יקר ולא נעים אחרי זה.


חשיבות הביקור אצל רופא שיניים לילדים
מלבד הטיפולים המוכרים כמו סתימות למשל, ביקור אצל רופא שיניים לילדים ילמד את הילד כיצד לשמור על היגיינת הפה, דבר שבעתיד ישפיע בצורה ניכרת על הצורך לגשת לטיפולים דחופים ויקרים הנובעים מהזנחה או מחוסר מודעות. מכיוון שאת המודעות החשובה ביותר בתחום ההיגיינה והבריאות הילדים רוכשים בגיל מוקדם ובעיקר מההורים, באחריות ההורה בלבד לאפשר לילד ללמוד על חשיבותם של טיפולי השיניים, כי ביכולתם לשנות את הגישה ואת ההשקפה של הילד בהקשר לטיפולי השיניים.

ככה תעברו את הביקור אצל רופא שיניים לילדים בשלום
על מנת לעבור בשלום את הביקורים אצל רופאי השיניים, מומלץ קודם כל לבחור את המרפאה אשר מתמחה במיוחד בטיפולי השיניים של הילדים. מרפאות כאלה יהיו מעוצבות בהתאם ויציעו סביבה ידידותית. הביאו את הילד והכירו לו את הרופאים, הראו לו את המקום והביאו עמכם את הצעצוע שהוא אוהב על מנת שירגיש בנוח, הישארו עימו במהלך כל הטיפול והיעזרו בגז צחוק שעוזר לילדים להתרגל לטיפולי השיניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה