יום רביעי, 1 באפריל 2015

מהם חדרי קריוקי?



קריוקי נחשב לאחת הפעילויות החברתיות המהנות ביותר בעולם. זהו בילוי שמבוצע באמצעות מיקרופון, פלייבק והקרנה בזמן אמת של מילות השיר. תזמון המילים מסומן באופן ויזואלי ולכן ניתן לשיר ללא רקע מקצועי או היכרות מוקדמת. בעבר ניתן היה לקיים פעילות מן הסוג הזה באולמות אירועים ספציפיים בלבד, אך כיום יש הרבה חדרי קריוקי המפוזרים ברחבי הארץ. החדרים מעניקים תנאים אופטימאליים לאירוע חברתי מושלם ויש להם הרבה יתרונות.

היתרון הגדול ביותר של חדרי קריוקי הוא פרטיות ואינטימיות. בכל חדר מבלה קבוצה המבצעת הזמנה מוקדמת. אפשר לקיים בחדרים אירועים פרטיים כמו ימי הולדת, גיבושים וימי כיף. הקבוצה מחליטה אילו שירים להשמיע ובאיזה סדר. החדרים מאובזרים ברמה גבוהה ומתוחזקים על ידי אנשי מקצוע. המחיר נקבע לפי זמן השהות בחדר ועל פי מאפיינים ספציפיים כגון אמצעי הפקה ודרישות מיוחדות.

בחירת חדרי קריוקי
הבחירה בחדרי קריוקי תלויה באופי האירוע ובכמות האורחים שרוצים להזמין. בימי גיבוש לעובדים כדאי להשקיע בבחירת חדר גדול, שיכול לארח לפחות עשרות מוזמנים בעת ובעונה אחת. לעומת זאת, בימי הולדת מצומצמים ואינטימיים ניתן לבחור דווקא חדר קטן. מומלץ לראות תמונות של החדרים לפני שמתחייבים להזמנה ולהתייעץ עם נציגי המקום בכל מקרה של התלבטות. בנוסף, יש חדרים המושכרים עם חבילות קריוקי של מערכת סאונד מתקדמת, תאורה חכמה, מקרן באיכות HD, מסכי LED ועוד.



חדרי קריוקי משנים לחלוטין את האווירה באירוע פרטי או עסקי. הם עוזרים לשבור את הקרח וניתן לשלב אותם עם שירותי אירוח, תפריט קולינרי ובר אלכוהול. החדרים יכולים להתאים לבעלי ניסיון בשירה ולכל מי שרוצה להתנסות בקריוקי בפעם הראשונה. אפשר למצוא חדרים בכל רחבי הארץ ובהתאמה אישית לצרכי הלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה