יום ראשון, 12 באפריל 2015

דלתות בגדרה



דלתות בגדרה קלאסיות ומודרניות כאחד
החלטתם שאתם זקוקים לדלתות חדשות - זה יכול להיות לבית או למשרד שלכם, אבל ברור לכם שאתם בכל מקרה, תלכו לבחור דלתות בגדרה, בסמוך למקום שבו אתם גרים או עובדים. כשאתם ניגשים לבחור דלתות בגדרה, יש התבלטות אחת שתמיד תעמוד לנגד עיניכם - האם לבחור בדלתות בעיצוב קלאסי, שנקרא גם עיצוב פרובאנס - או שאתם תעדיפו דווקא דלתות בעיצוב מודרני יותר? כדי להבין במה לבחור - חשוב להכיר את שני הסוגים הללו לעומק.




אז מה בעצם מבדיל בין העיצובים הללו?
אם תבחרו דלתות בגדרה שהן בעיצוב קלאסי, הרי שהיתרון העיקרי שתזכו לו, הוא שגם אחרי שנים רבות מאד, העיצוב של הדלתות עדיין יהיה רלוונטי. לא לחינם זה נקרא עיצוב קלאסי – משום שבאמת, לא משנה כמה שנים יעברו - העיצוב עדיין רלוונטי. מבחינה זו, מדובר על השקעה חכמה מאד. כמו כן, לרוב הדלתות הללו עשויות מעץ, וצבועות בגימור ברמה גבוהה מאד.
אם תבחרו דלתות בגדרה בעיצוב מודרני, הרי שתוכלו לקבל היצע רחב הרב היותר בעיצוב עצמו. כך למשל, אם בוחרים דלתות בגדרה שהן מודרניות, אפשר לבחור שהן יותקנו עם משקוף סמוי - וכך מתקבל מראה חלק ונקי הרבה יותר. כמו כן, הדלתות המודרניות נראות יותר יוקרתיות, ומבחינה זו - גם כאן מדובר על השקעה חכמה מאד.

אז במה כדאי לבחור?
למעשה, אין סוג אחד שהוא טוב יותר מהשני. לא פעם, כשבוחרים דלתות בגדרה, כדאי פשוט לחשוב על המקום שבו הן ימוקמו. אפשר שאם העיצוב כולו במשרד הוא מודרני - ברור שבדלת מודרנית עם משקוף עיוור תתאים יותר. אולם, אם אתם משפצים את הבית שלכם - אולי דווקא העיצוב הקלאסי לדלת יתאים יותר, וישרה אווירה ביתית ונעימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה