יום חמישי, 30 באפריל 2015

שירותי חנות המשקפיים איי אופטיק



חנות המשקפיים איי אופטיק מציעה מגוון רחב של שירותים לגברים ונשים בכל רחבי הארץ. שירותי החנות מבוססים על הצורך בבדיקות ראיה. כל אדם נדרש לעבור בדיקת ראיה אחת לתקופה מסוימת. הבדיקה חושפת לקות ראיה, יכולה למנוע נזקי ראיה מצטברים והיא אחראית על איכות החיים של צעירים, מבוגרים וקשישים. בדיקת הראיה דרך חנות המשקפיים איי אופטיק מתבצעת בתור חדר משוכלל עם אבזור מלא ומתקדם. 
 
מלבד בדיקת ראיה, בחנות המשקפיים איי אופטיק מספקים שירותי התאמת עדשות מולטיפוקל לצרכי ונתוני הלקוח. צוות המומחים של החנות מעניק שירותי הדרכה, הרכבה או הסרה למרכיבי עדשות מגע והוא יכול להמליץ על התאמת משקפיים לילדים מעל גיל שנתיים עם היצע עצום של מסגרות. כדאי להגיע לחנות כדי לראות דגמים של משקפי ראיה ומשקפי שמש, לקבל הצעת מחיר על עדשות איכותיות ולשמוע על פתרונות משקפיים לספורטאים. 



תיקונים למסגרות וייבוא דגמים של חברות בינלאומיות
היתרון של חנות המשקפיים איי אופטיק הוא ריכוז סל השירותים תחת קורת גג אחת. בסניפי הרשת ניתן גם לבצע בדיקות ראיה וגם לרכוש את המשקפיים. מעבר לכך, בחנות מבצעים תיקונים למסגרות ומייבאים דגמי משקפי שמש ומשקפי ראיה של חברות מובילות ובינלאומיות. לקוח הנכנס לחנות לא צריך לבזבז זמן או להתפשר על חדות הראיה. בחנות המשקפיים איי אופטיק מחליפים עדשות ישנות לחדשות ומספקים מוצרים עד בית הלקוח.

בתחום הראיה אין מקום לפשרות וכל הבדל קטן ברמת הבדיקה או השירות יכול לעשות הבדל משמעותי. לקוחות שרוצים לשמור על ראיה תקינה חייבים לבצע את הבדיקות בזמן. עליהם להשתמש במגוון פתרונות ראיה, להתאים אותם לצרכים האישים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה