יום ראשון, 5 באפריל 2015

הכרויות גייז



טיפים להצלחה בהכרויות גייז
נטייה מינית משפיעה באופן ישיר על איכות החיים. חברי קהילת הלהט"ב לדוגמא מתקשים להכיר אנשים חדשים, בעיקר בגלל השפעות חברתיות ותרבותיות. מצד שני, הומואים, לסביות, טרנסג'נדרים וגם ביסקסואלים יכולים כיום להשתמש באפשרויות חדשות של הכרויות גייז. אפשרויות אלו כוללות שימוש באתרי אינטרנט וקבלת תמיכה מאנשי מקצוע. 

לחברי קהילת הלהט"ב מגיעות אותן זכויות בדיוק כמו בעלי נטייה מינית הטרוסקסואלית. אך כיצד משפרים את סיכויי ההצלחה של הכרויות גייז ועל מה כדאי לשים דגש?



בחירת תחומי עניין ושימוש באינטואיציה
הטיפ הראשון הוא להכיר מלכתחילה רק אנשים עם תחומי עניין דומים. מלבד מקרים של חיפוש אחר סטוץ זמני בלבד, אין טעם לבזבז זמן על מראה חיצוני ולוותר על סקירת מאפייני האישיות. מי שמבצע הכרויות גייז בהמלצות חברים או בני משפחה צריך לשאול את כל הפרטים החשובים. כדאי לברר מה התכונות של בן הזוג הפוטנציאלי, לבדוק את טווח הגילאים ולא לשכוח להתרשם מרקע מקצועי, הכשרה, לימודים וכן הלאה. אלו פרטים קטנים שעושים הבדל גדול גם בהכרויות גייז וגם בהכרויות בין מינים שונים. 

הטיפ השני הוא להשתמש באינטואיציה. ברוב המקרים הלב יודע טוב יותר מהשכל מה הגוף צריך. מי שמשכיל להשתמש באינטואיציה במהלך הכרויות יכול לחסוך לעצמו הרבה עוגמת נפש. למרות שמדובר על תהליך ארוך, קשה ולפעמים גם מתסכל, אין סיבה לוותר על הפוטנציאל של הכרויות מוצלחות. בשורה התחתונה, גברים ונשים בכל הגילאים משתמשים כיום בשירותי הכרויות כדי למצוא אהבה ולשפר את איכות החיים. התהליך דורש סבלנות אך כדאי לנסות ליהנות ממנו. הכרויות גייז מאפשרות לא רק למצוא אהבה, אלא גם להכיר אנשים חדשים שיכולים להתגלות בתור החברים הכי טובים שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה