יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

טיולי ג'יפים בפירנאים - נופים מטריפים במרחק כמה שעות טיסה



הרי הפירנאים מהווים רכב עצום של הרים שמתפרשים על כל האזור שבין צפון ספרד לצפון צרפת. הרי הפירנאים עוברים גם במדינה בקטנטנה והמיוחדת אנדורה. רכס זה נמצא רק במרחק של כארבע וחצי שעות טיסה מישראל אך הוא מספק נופים ייחודיים ועוצרי נשימה. רכס הפירנאים מכיל נופים הרריים עוצמתיים, עם תופעות גיאולוגיות שלא ניתן לראות בהרבה מקומות אחרים בעולם. הוא משופע בנחלים שוצפים, מפלים ואגמים ובעונות מסוימות אפילו בשלג. טיולי ג'יפים בפירנאים הפכו לאחרונה להיות פופולריים במיוחד, בזכות הנופים היפהפיים שניתן לראות בהם וגם בזכות הקרבה היחסית לישראל.




מה רואים בטיול ג'יפים ברכס הפירנאים?
טיולי ג'יפים בפירנאים לרוב כוללים כמה אזורי סיור מרכזיים. אזור איגואסטורטס הוא אזור מיוחד שמכיל עשרות אגמים ומאות נחלים ויובלים שיורדים משיפולי ההרים. באזור זה טיול הג'יפים הוא רטוב למדי ומאתגר. אזור טיול נוסף הוא שמורת הטבע במונטרביי, בה ניתן לראות קניון ענק שבתוכו נמצא אגם עם מי טורקיז. בטיולים כאלו מסיירים לרוב גם באזורים נוספים, כמו סרדאניה, שהיא אזור של כפרים עתיקי יומין ואנדורה, בה יש קניות ללא מע"מ והרים תלולים במיוחד. במסגרת טיולי ג'יפים בפירנאים ניתן ליהנות גם משלל אטרקציות שהאזור מציע. עבור חובבי האקסטרים שביניכם, ניתן לבצע קניונינג – גלישה מצוק לתוך נחלים ואגמים, או לשייט באוויר עם מצנח רחיפה. רפטינג באזור הוא גם אטרקציה נהדרת.

איך יוצאים לטיול כזה?
עקב המורכבות של הזמנת טיול כזה ואף של הנהיגה, עדיף לצאת לאזור בטיול מאורגן. יש מגוון רחב של טיולי ג'יפים בפירנאים שחברות התיירות בישראל מוציאות. המחיר לרוב כולל את השכרת הג'יפים, מדריך טיולים, מקומות לינה ולפחות ארוחה אחת ביום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה