יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

חדר שינה מעוצב - חדר שינה מעוצב עושה הבדל משמעותי באיכות החיים שלך



אם את באמת רוצה לשדרג את איכות החיים שלך, שדרגי לעצמך את חדר השינה. לא לא, לא הבנת נכון. לא אמרנו לשלוף את האשראי ולהחליף את כל הרהיטים בחדר השינה שלך (לשמלות בארון שלום. זוג נעליים חדש? תשכחי מזה. אולי כפכפים). על מנת לשדרג את חדר השינה שלך כל מה שאת צריכה לעשות זה לקחת על עצמך משימה קטנה שתעשה הבדל גדול- להשיג לעצמך חדר שינה מעוצב. אז איך עושים את זה? לשמחתנו, בנות מעצבות הרבה יותר טוב מבנים, אז הנה כמה טיפים קטנים שיוכלו לעשות אצלך הבדל גדול. ואל תדאגי, זה לא ייקח הרבה זמן.




טיפים קטנים שיעשו אצלך הבדל גדול
·         התאמת צבעים- יכול להיות שלא שמת לב, אבל סגול וכתום לא בדיוק הצבעים שהכי הולכים ביחד. צבעים כמו כחול, ירוק, טורקיז ותכלת ייתנו לך הרגשה רגועה, כמו גם ירוק וחום שנותנים הרגשה יערית יותר. כתום, אדום, חום וצהוב הם צבעים חמים ויותר נעימים. צבעים חזקים סוערים יותר. התאימי את הצבעים על מנת לקבל חדר שינה מעוצב.

·         תתלי משהו על הקיר- לא לא, הכל בסדר. אל תפחדי. כן למרות שאת עדיין רווקה, זה ממש שטות. פטיש ומסמר, שמעת על זה? אם לא את יכולה גם לבקש מהשכן החתיך שיעשה בשבילך משהו עם המקדחה שלו. כמה תמונות יכולות לעשות הבדל גדול.

·         צמחייה- ירוק בעיניים עושה טוב לנשמה. גם האוויר יותר נקי. מומלץ.

טיפ אחרון
חדר שינה מעוצב לא שווה כלום אם יש לך בלאגן בראש ובלאגן בחדר. סדרי את החדר על מנת שייראו את העיצוב המדליק שלך. שיהיה לך בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה