יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

בריכת פיברגלס



בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין בריכת פיברגלס
בין אם בחצר, בגג או אפילו במרתף (תתפלאו, אבל יש כאלה), יותר ויותר אנשים בישראל בוחרים להתקין בריכה. הסיבות מובנות: כיף גדול לכל המשפחה, פינוק עם בן או בת הזוג, קצת להירגע לבד או להזמין את החבר'ה או החברות הטובות לכמה שעות של תענוג. כולנו עובדים קשה, ובהחלט מגיע לכם להתפנק. אז למה דווקא אנשים בוחרים להתקין בריכת פיברגלס? מה כבר כל- כך מיוחד בה? ומה כדאי לדעת עליה לפני שמתקינים?




ישנם 2 יתרונות משמעותיים להתקנת בריכת פיברגלס
·         עמידות- בריכת פיברגלס עמידה לאורך שנים ארוכות. רוב החברות המתקינות בריכות מסוג זה טוענות כך בתוקף ואך כהוכחה לדבריהן מוכנות לתת אחריות לבריכה (לפעמים עד 20 שנה!). למרות שבטון נחשב לחומר מאוד עמיד, בריכות פיברגלס מחזיקות מעמד יותר זמן מבריכות בטון. וידוע כי בריכות פיברגלס מחזיקות מעמד יותר מבריכות שחייה העשויות מבטון. כאשר בונים בריכה מסוג זה, ישנם חיזוקים המוכנסים אך גוף הבריכה, מה שמונע סדקים למיניהם. בנוסף, עקב עמידותה, עלויות התחזוקה שלה נמוכות. 

·         מחיר- מחיר בריכה מסוג זה מתחיל בסביבות 20,000 שקלים, ונע למעלה ככל שהבריכה יותר משוכללת. כמובן שהמחיר נע בהתאם לגודל הבריכה, אביזרים נלווים ומיקום ההתקנה, אך עדיין המחיר משתלם הרבה יותר מבריכת בטון (מחיר התחלתי של התקנת בריכת בטון עומד לרוב על סביבות 100,000 שקלים).

מה כדאי לדעת לפני שמתקינים?
לפני התקנת בריכת פיברלגס, כדאי לוודא כי אנו עוסקים עם מקצוענים. סקר שוק קצר עם 4-5 חברות שונות ייתן לנו מושג יותר טוב לגבי מחירים משתלמים, ניסיון בתחום ומקצוענות בהתקנה. בנוסף, כדאי להתייעץ עם מישהו שכבר יש לו בריכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה