יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

שירותי אריזת מזון לנזקקים



אריזת מזון לנזקקים היא חלק משירות שניתן על ידי גופים וארגונים שונים. מטרת השירות היא לסייע לחברה ולצמצם את פערי העוני בין התושבים. בנוסף, במקרים רבים משמשים שירותים מן הסוג הזה להצלת חיים. שירותי האריזה מתמקדים בסוגים שונים של מזון והם מתאימים לקהל יעד מגוון. אפשר להתנדב בארגונים וחברות שעוסקים בתחום של שירותי אריזת מזון לנזקקים, לשלב את התרומה לחברה עם פעילויות נוספות ולצאת ממנה עם ערך מוסף.



הסוג הראשון של אריזת מזון לנזקקים מבוצע על ידי חברות מסוימות בתקופות ספציפיות, כמו למשל לפני החגים או בחופש הגדול. כאן המטרה היא לסייע לנזקקים לעבור את החודשים הקשים ולדאוג עבורם למזון טרי ואיכותי. שירותי האריזה האלה מוגבלים בזמן ולכן הם בדרך כלל מגייסים כמות גדולה של מתנדבים לתקופת זמן קצר.

סוג שני של שירות אריזת מזון לנזקקים ניתן על ידי חברות לכל אורך השנה. כאן מדובר בגופים ללא כוונת רווח או בחברות עסקיות שמשלבות את השירות עם פעילויות נוספות. מבחינת נזקקים לא אמורה להיות משמעות גדולה לשאלה מי מבצע את האריזה, כי בסופו של דבר איכות השירות נמדדת לפי התועלת.

אריזת מזון לנזקקים כתרומה לחברה
שירותי אריזת מזון לנזקקים תורמים לחברה בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר הם מאפשרים להרבה משפחות להתמודד עם קשיי היום יום, להימנע מתחושה של עוגמת נפש ולשפר את הביטחון העצמי. לעומת זאת, בטווח הארוך הם מצטרפים לשירותי סיוע נוספים מטעם המדינה וכך מחזקים את עמוד השדרה של הציבור כולו.

שירותי אריזת מזון לנזקקים ניתנים על ידי חברות וארגונים בכל רחבי העולם. השירות הזה חשוב מאוד גם בישראל והוא זוכה למעמד מיוחד בקרב מתנדבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה