יום ראשון, 26 בנובמבר 2017

הבדלים בין סוגים שונים של הלוואות אקספרס



הלוואות אקספרס נחשבות כיום לפתרון מימון נפוץ בארץ ובכל רחבי העולם. הסיבה העיקרית להצלחה של הלוואות כאלה היא שיש הרבה סוגים של מסלולי מימון שמתוכם ניתן לבחור. ההבדל העיקרי והבולט ביותר הוא בין הלוואות לשכירים לבין הלוואות לעצמאיים. כאן ההבדל בא לידי ביטוי בדרישות המקדימות מהלווה: בעוד שכיר נדרש להצהיר על שכר ויכול לשפר את תנאי ההלוואה תמורת משכורת גבוהה, עצמאי יכול לשעבד את העסק או חלקים ממנו.



הבדל אחר בין הלוואות אקספרס נובע מתנאי הריבית. רוב הלווים בוחרים מימון לפי תנאי הריבית וההחזר החודשי. ככל שההחזר החודשי אטרקטיבי יותר והריבית נמוכה, כך עולה הסיכוי לכך שהם יבחרו בהלוואה מסוימת. מנגד, בהלוואה על סכום גבוה ללא העמדת ערבים ובטחונות יש סיכון משמעותי שלוקחת על עצמה החברה המממנת. הדרך של החברה לבטא את הסיכון הזה היא ריבית גבוהה שמשפיעה גם על ההחזר של הלקוח.


כך תבחרו הלוואות אקספרס
היכרות עם ההבדלים השונים בין הלוואות אקספרס יכולה כמובן לעזור למי שצריך מימון בהתראה קצרה ולא יכול לקבל אותו מהבנק. עם זאת, לא מספיק להכיר את ההבדלים הבסיסיים בין ההלוואות וחשוב להיכנס לעובי הקורה לפני שחותמים על חוזה והתחייבות. מומלץ לקרוא את פרטי ההלוואה ורצוי לתת עדיפות למסלול גמיש שבו יש אפשרות פירעון מוקדם. לחילופין, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הלוואה לטווח ארוך ולפרוס את התשלומים לפי יכולת ההשתכרות.

חשוב גם לבדוק מי עומד מאחורי ההלוואה והאם הוא פועל באישור ורישיון של משרד האוצר. רישיון של משרד האוצר ניתן רק לחברות מימון שנמצאות תחת פיקוח. האישור מעיד על מחויבות גבוהה של החברה ללקוחות ועל אמינות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה