יום ראשון, 26 בנובמבר 2017

טיפים לבחירת עורך דין תאונות עבודה



יש כמה טיפים שיכולים לסייע לאנשים שרוצים להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה טרם הגשת תביעה. הטיפ החשוב ביותר הוא לתת עדיפות לעורך דין מומלץ שכבר הוכיח את היכולות שלו בין כתלי בית המשפט. הכי קל לאסוף המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה אך במידת הצורך ניתן גם לחפש חוות דעת באינטרנט. האופציה הזו מתאימה למי שלא מכיר באופן אישי אנשים שהשתמשו בשירותי עורך דין תאונות עבודה והיו מרוצים ממנו.


עוד טיפ קריטי לפני בחירת עורך דין תאונות עבודה הוא לפגוש אותו באופן לא מחייב. אפשר לתאם פגישת היכרות עם עורך הדין במשרד שלו, לספר לו על פרטי המקרה ולשאול אותו על העמלה שהוא גובה. במידת הצורך ניתן גם לבקש מעורך הדין הפניה ללקוחות שיכולים להמליץ עליו ולברר על ההסמכה וההתמחות. פגישת היכרות היא דרך מצוינת להתרשם מעורך הדין ברמה האישית ולוודא שיש איתו שפה משותפת.

מיקום גיאוגרפי של עורך דין
הרבה אנשים בוחרים עורך דין תאונות עבודה לפי המלצות וניסיון בלבד, אך בלי להביא בחשבון את החשיבות של מיקום גיאוגרפי. עורך דין שנמצא בעיר אחרת מקשה על התנהלות שוטפת ועלול להוריד לטמיון שבועות של הכנות לקראת המשפט. לעומת זאת, עורך דין במיקום גיאוגרפי קרוב מקל על התובע ומסייע לו להתמודד גם עם בעיות בלתי צפויות.

חשוב מאוד לבחור עורך דין תאונות עבודה לפי מיקום גיאוגרפי ולבדוק את אזורי מתן השירות שלו. אפשר לעשות זאת באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של עורך הדין או לאחר שיחת טלפון עם המשרד. מעבר לכך, כדאי לבדוק האם עורך הדין מכיר את בתי המשפט באזור והאם יש לו ניסיון מולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה