יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

לופט פתח תקווה



המדריך למחפשי הלופטים
אם אתם מארגנים מסיבה, אתם ודאי יודעים כי הצעד הראשון והחשוב ביותר בתכנון הוא מציאת הלופט המתאים לאירוע. לופט יכול להיות סתם עוד חלל סגור ולא ייחודי, אך לופט גם יכול להיות מתחם מפנק עם שלל אטרקציות ותוספות שיהפוך כל מסיבה רגילה למסיבה שלא שוכחים. אבל אתם בטח גם יודעים כי כמות הלופטים המוצעים כיום באזור המרכז וספציפית לופט פתח תקווה ובתל אביב היא עצומה וקשה לבחור מבין מגוון האופציות הקיימות.

מה כדאי לבדוק כשמחפשים לופט?
ננסה לסקור בקצרה מספר אלמנטים חשובים בבחירת לופט. ראשית, בדקו מהי כמות האנשים שהמתחם יכול להכיל וודאו כי המספר תואם לכמות המוזמנים שלכם. שנית, מומלץ לבדוק מספר מקומות באותו אזור ולערוך השוואה. כך לדוגמה, אם אתם מחפשים לופט פתח תקווה, בדקו כמה מקומות פחות או יותר באותו אזור ועשו השוואה של המחירים ביחס לתמורה (כמה המקום מפואר ומתאים לצרכיכם). שלישית, נסו לחשוב על הפרטים הקטנים. הפרטים הקטנים יכולים להיות איכות מערכת ההגברה, תוספות של עמדת קריוקי, גודל הג'קוזי, איכות מערכות התאורה וכדומה. לבסוף, שימו לב לעיצוב המקום. לופטים שונים מעוצבים בסגנונות שונים, כאשר יש אפרויות ממש מדליקות לכל סגנון וסגנון. הסתכלו בתמונות מתוך הלופט או בואו לבדוק בעצמכם והתבוננו בסוג העיצוב – מיושן או מודרני, יוקרתי או פשוט, פרוע או רגוע. האפשרויות כולן קיימות, כל שעליכם לעשות הוא לבחור.



אל תשכחו את המיקום
רבים ממארגני המסיבות שוכחים פרט קטן אך חשוב במיוחד – המיקום. אם נחזור לדוגמה שאתם מארגנים מסיבה בלופט פתח תקווה, חשוב לבחור מיקום שיהיה מצד אחד נגיש לתחבורה ציבורית ומוכר לנהגי המוניות ומצד שני יחסית שקט ולא רועש מדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה