יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

אסטרולוגים מומלצים



מהי אסטרולוגיה?
אסטרולוגיה, או אצטגנינות בעברית, היא האמונה שקיים קשר בין תכונות בני האדם ועתידם, לבין המצב והמיקום של גרמי השמים. הגופים השמימיים העיקריים שמשמשים את האסטרולוגים בחיזוי הם השמש, הירח, כוכבי הלכת במערכת השמש, נקודת האופק ונקודת רום השמיים. האסטרולוגיה והאסטרונומיה היו משולבות עד ימי הביניים אך גם היום השילוב נפוץ מאוד. השימוש באסטרולוגיה, יכול להועיל בכל תחום וסוגייה בחיינו, וכיום אנשים רבים נעזרים באסטרולוגים מומלצים על מנת להכריע בהחלטות משמעותיות בחייהם.




איך בוחרים אסטרולוג?
קיימים אסטרולוגים רבים שניתן לפנות אליהם, אך לא כולם אסטרולוגים מומלצים שמתאימים לצורך שלנו. מומלץ להתייעץ עם האסטרולוג עצמו, ולשאול על הותק שלו, הניסיון שלו עם מקרים כמו המקרה שלנו, ורמת הדיוק של התחזיות שלו. מעבר לכך חיפוש באינטרנט אחר אסטרולוגים מומלצים יעזור לנו במציאת חוות דעת של לקוחות, ומידע נוסף ומהימן אודות האסטרולוג הרלוונטי, שיוכל להבהיר לנו אם האסטרולוג עונה לצורך שלנו או לא. אסטרולוג טוב, ידע לבנות מפה אסטרולוגית מדויקת, וידע לנתח אותה תוך הסברים ברורים והנחיות קונקרטיות. מומלץ גם לוודא שקיים חיבור בין אישי טוב בינינו ובין האסטרולוג שלנו, כך שנרגיש בנוח לדון איתו בנושאים רגישים, ושנעים לנו לדבר איתו, להתייעץ איתו ולבלות במחיצתו.

בחירה באסטרולוג הנכון, תוכל להועיל רבות לחיינו!
בשוק ישנם אסטרולוגים מומלצים רבים, אבל לא כל דבר שמתאים לחברה הטובה שלנו, או לבחור שעובד איתנו, מתאים גם לנו. הבחירה באסטרולוג המתאים היא לא קלה, אבל משמעותית מאוד. בחירה נכונה של אסטרולוג תוכל להועיל לנו בהחלטות מורכבות ובפתרון לבעיות שנראות לעיתים כנטולות פתרון. מעבר לכך, אסטרולוג שמתאים לנו, יהיה גם כתף תומכת ואוזן קשבת לקשיים, לבעיות וגם להצלחות שנחווה בחיי היום-יום שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה