יום שני, 12 באוגוסט 2013

מומחי מיסטיקה און ליין



מיסטיקה בימינו

מיסטיקה מהווה חלק מרכזי בחיינו משחר ההיסטוריה. עוד בימי שאול המלך, שהלך לבעלת האוב בחיפוש אחר מזור למצוקותיו, או המתמטיקאים היוונים, אשר חקרו את משמעותם המיסטית של המספרים. גם אלו שאינם נמנים על המאמינים הגדולים, לעיתים חייבים להודות שישנם דברים נסתרים שאינם יכולים להסביר. אנשים רבים פונים לעזרתם של מיסטיקנים כדי לקבל הכוונה, ייעוץ ופירוש לדברים אשר על ליבם. הם מגיעים כדי לקבל ייעוץ בנוגע לזוגיות, אהבה, קריירה, ייעוץ לפני החלטות הרות גורל ולעיתים, גם כדי לתקשר עם אנשים אהובים שאינם עוד.


מה זאת אומרת?

מיסטיקנים און ליין, הוא אתר המאפשר קבלת ייעוץ ומידע בנושאי המיסטיקה השונים. אם בעבר הלא רחוק כדי לקבל ייעוץ והכוונה נאלצו אנשים לצאת מביתם, לקבוע פגישה מראש ולהמתין זמן רב לתורם, היום ניתן לקבל את הייעוץ בו הם מעוניינים, כאן ועכשיו. אין סיבה להמתין זמן רב כל כך ולהישאר בחוסר וודאות, נטולי כיוון ומבולבלים.


מדוע האינטרנט יעיל ככלי מתווך לייעוץ מיסטי

השימוש באינטרנט לקבלת שירותיהם של מיסטיקנים און ליין הוא שלב התפתחותי טבעי, כחלק מהתהליך שעובר יתר העולם, בו זמני השירות מתקצרים והופכים מיידיים. כיוון שישנם הרבה אנשים אשר מבקשים את שירותיהם של המיסטיקנים, באמצעות כלי זה הם יכולים לקבל מזור לבעיותיהם ותשובה לשאלותיהם מהמיסטיקנים המובילים והמבוקשים בארץ.  המיידיות והאנונימיות שהוא מספק הם היתרון הבולט של שירות זה.


מהם השירותים אשר ניתנים על ידי מיסטיקנים און ליין ?

מיסטיקנים און ליין מספקים שירותים כגון:
פירוש שמות - לכל אדם ניתן שם בעת לידתו. שמו של אדם הוא חלק מרכזי וחשוב מזהותו והוויתו. בעת פירוש השם ניתן לבחון זאת תחת עדשת הקבלה או תאריך הלידה.
נומרולוגיה - למספרים ישנם כוחות מיסטיים, דבר אשר נחקר עוד בימיהם של המתמטיקאים היוונים. הפופולאריות של הייעוץ הנומרולוגי גדלה בשנים האחרונות ואנשים רבים באים לקבל ייעוץ אשר מתבסס על תאריך הלידה והמספרים של שמם.
פתיחה בקלפי טארוט - את אומנות הפתיחה בקלפי הטארוט מזהים עוד בתחילת המאה ה - 16  באירופה, ויש המקשרים למצרים העתיקה ולצוענים. באמצעות קלפים אלו מתבצע ניבוי עתיד או הסתכלות פנימה לנפש ופענוח בעיות.
בכל התחומים הללו ורבים אחרים ניתן לקבל ייעוץ מיידי באמצעות אתרים של מיסטיקנים און ליין  אשר מקשרים את הגולשים עם  מיטב המומחים שפועלים בארץ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה