יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

אורי עצמון


אורי עצמון והכיוון של אקסיום למדינות המתפתחות

סביר להניח ששמעתם בחודשים האחרונים על חברת אקסיום ועל אורי עצמון אחד ממנהלי החברה, ועל הכיוון שהחברה לוקחת בתחום של השקעות נדל"ן בחו"ל. לא יודעים מה הכיוון של אקסיום? הכתבה הבאה היא עבורכם. אורי עצמון, מנכ"ל אקסיום מסביר, כי החברה מחפשת כל הזמן שווקים חדשים להיכנס אליהם, להתרחב אליהם, ועל ידי כך להגדיל באופן משמעותי את הרווחים של הלקוחות שלה. לכן, מסביר עצמון, החליטה אקסיום להיכנס לשווקי הנדל"ן של מונטנגרו ווייטנאם.

צריך להבין כי השקעות נדל"ן בחו"ל הן כיום אפיק השקעה לגיטימי ומוצלח ביותר בהשוואה לאפיקי השקעה אחרים אשר פתוחים למשקיעים, אך בראש ובראשונה חשוב מאוד להכיר את האפיק לעומקו ולהיעזר במומחים לפני כל השקעה. 

מדוע דווקא השווקים הללו?

לפי התוכנית של אורי עצמון, השווקים הללו כמובן נבחרו לאחר בדיקה מקיפה. צוות אקסיום ערך פיילוטים מחושבים היטב בשתי המדינות הללו, וכן במספר מדינות מתפתחות נוספות. הצוות בחן את הביורוקרטיה במדינות הללו, את הפוטנציאל לצמיחת השוק העסקי, את הרצון של המדינה לפתח את הנדל"ן בתוכה, את התעניינותם של גורמים ממדינות שכנות וכדומה. לאחר מכן, נערך ניפוי של אותן מדינות אשר לא עמדו בתנאים (כמו למשל, קוסטה ריקה) ובחרו בסופו של דבר בווייטנאם ומונטנגרו. כך, אקסיום מחויבת תמיד ללקוחותיה - היא מאפשרת להם להיכנס דרכה להשקעות במדינות הללו, אך ורק לאחר שהיא עצמה ערכה בדיקות מקיפות במיוחד על המדינות, ועל ההשלכה של השקעה בהן.

מה המדינות הללו מציעות לכם?

המנכ"ל אורי עצמון מסביר, כי בשתי המדינות יש מגזר עסקי שהולך ועולה, ויש גם רצון עז לשכירות של הנדל"ן, ולאו דווקא לרכישה שלו מצד המקומיים ומצד אנשי עסקים זרים - ומכאן הפוטנציאל הגבוה בהשקעה. גם אתם כמובן יכולים לקבל מידע נוסף על המדינות הללו דרך הצוות של אורי עצמון, ולהיכנס תחום. חשוב להבין שבימים אלו, אקסיום בוחנת כמובן אפשרויות לכנסיה בשווקים נוספים, וכן יש נכסים שניתן להשקיע בהם במדינות המערב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה