יום שבת, 31 באוגוסט 2013

בתים למכירה בכפר סבא



בתים למכירה בכפר סבא מאד מבוקשים ובשנים האחרונות עלו מחירי הבתים בכפר סבא באופן משמעותי ללא כל צל של ספק. עלייה זו קשורה לעליית מחירי בנדל"ן בכל רחבי הארץ מן הסתם, אבל גם מתוך הביקושים הגדולים לרכישת נכסי נדל"ן מכל הסוגים בעיר כפר סבא. בתים למכירה בכפר סבא ממוקמים בשכונות נפרדות ומעורבות של בתים פרטיים, קוטג'ים דו משפחתיים ובנייני דירות משותפים. ניתן למצוא בתים למכירה בכפר סבא בשכונות רבות בעיר ובעת החיפוש יש להגדיר את השכונה הרצוייה לכם על מנת לצמצם את החיפוש ולהמקד באמת באיזורים אשר רלבנטים ביותר עבורכם ועבור בני המשפחות שלכם בסופו של דבר.
בתים למכירה בכפר סבא למשפחות
בתים למכירה בכפר סבא מיועדים ברובם למשפחות עם ילדים והם מתוכננים כך הלכה למעשה. בתים אלה נעים בשטח שלהן בין 160 ל 350 מ"ר ורובם בנויים על שטחים של רבע עד חצי דונם. מחירי בתים למכירה בכפר סבא משתנים משכונה לשכונה וכמובן שעל פי גודל הבית, שנת בנייתו, גודל המגרש וכדומה. בתים למכירה בכפר סבא עומדים למכירה כל הזמן אבל יש לדעת כי הביקוש הגדול מאפשר למוכרים להמתין עד שיקבלו את המחיר אשר הם מבקשים בהתאם למחיר המקובל בשוק.


דוגמאות למחירי בתים למכירה בכפר סבא
להלן כמה דוגמאות למחירי בתים למכירה בכפר סבא אשר נמכרו בחודשים האחרונים בעיר. קוטג' בסמוך לקניון ערים בגודל של 230 מ"ר על שטח של 300 מ"ר אשר נבנה לפני למעלה מעשרים שנה נמכר ב 3,350,000 ₪ הקיץ.  קוטג' במרכז העיר בן 14 שנה בגודל של 240 מ"ר על שטח של 360 מ"ר נמכר הקיץ בסכום של 3.8 מליון ₪. לעומתם, נמכר קוטג' משופץ עם חמישה חדרים בשטח של 150 מ"ר על מגרש בגודל של 280 מ"ר במחיר של 2,850,000 ₪.
חשוב להדגיש כי מחירי בתים למכירה בכפר סבא כמו בכל מקום אחר  בארץ נקבעים על פי פרמטרים רבים וכדי לעשות הערכה מדוייקת לגבי המחיר של בית עליכם לבדוק מספר בתים במספר מקומות בעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה