יום שבת, 31 באוגוסט 2013

טיול לפירנאים עם קבוצה מאורגנת



כאשר אתם מתכננים לצאת אל טיול כזה או אחר בחו"ל ללא כל צל של ספק אחד מן הדברים אשר חשובים לכם יותר מכל הוא לחוש חוויה חדשה של מראה, מקום ותרבות. מן הטעם הזה נראה כי ללא כל עוררין טיול ליעד הבא שלפניכם יעשה את העבודה הזו עבורכם בצורה נפלאה.
הרי הפירנאים נחשבים לאחד המקומות היפים ביותר לטיולי טבע באירופה. טיול לפירנאים הוא טיול של טרקים רגליים, רכיבה על סוסים, סיורים עם רכבי שטח, ספורט אתגרי מגוון, נופי טבע עוצרי נשימה, ביקור בכפרים ציוריים ולינה באכסניות מקומיות, אוכל מקומי משובח ומזג אוויר מצויין בעונת הקיץ. טיולים מאורגנים לפירנאים מאפשרים לכם לחוות את שרשרת ההרים הזו משני צידי הגבול שבין ספרד לצרפת וליהנות ממסע קסום בלב אירופה באווירה מיוחדת במינה.
טיול לפירנאים הספרדים והצרפתים
הרי הפירנאים מהווים את הגבול הטבעי שבין ספרד (חצי האי האיברי) לצרפת. טיול לפירנאים עם קבוצות מאורגנות יקחו אתכם לשני צידי ההרים, גם לספרד וגם לצרפת. טיולים אלה מתוכננים למיטיבי לכת עם דגש על הטבע והנופים המרהיבים שבאיזור. הטיול כולל ביקור בשמורות טבע ובאתרי נוף מיוחדים במינם. טיול לפירנאים מסוג זה לוקח אתכם לאגמים בין ההרים, למפלי מים גדולים, לפריחות של צמחים מיוחדים ולכפרים עתיקים שתלויים על צלעות ההרים.


למה טיול מאורגן?
הרי הפירנאים משתרעים על שטח עצום (כגודלה של מדינת ישראל) ותכנון טיול אפקטיבי והוצאתו לפועל לבד עלולים לקחת זמן ממושך ויגרמו להתעסקות ממושכת במנהלות הטיול בכל יום. טיול מאורגן מאפשר לכם לבחור מסלול טיול מועדף עליכם וליהנות מכל היתרונות של טיולים מאורגנים. טיולים אלה מאורגנים לאנשים אוהבי טבע ומסעות רגליים, או לחובבי רכב השטח וכדומה. טיולים מאורגנים לפירנאים פוטרים אתכם מכל מלאכת הארגון כדי שתוכלו ליהנות מן הטיול בלבד.
טיולים לפירנאים באופן מאורגן יכולים להיות מאד אינטימיים של 6 אנשים בלבד ולהגיע עד ל 20 איש ויותר בקבוצת טיול אחת. את הקבוצות מרכיבים לפי גילאים ותחומי עניין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה