יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

השתלות שיניים


מתי כדאי לעבור השתלות שיניים?

אין כל צל של ספק כי תהליך השתלות שיניים עשה שינוי של ממש בחייהם של מאות אלפי אנשים בישראל ובעולם כולו בכל מה שקשור לתחום של שיקום הפה ואיכות החיים. אין זה סוד כי בשנים האחרונות בעצם מדובר על התהליך המתקדם ביותר של שיקום הפה, אשר מאפשר לאנשים לקבל השלמות מדהימות עבור הפה והלסת שלהם, וליהנות הן משיניים בריאות והן משינוי לטובה מן הבחינה האסתטית. מן הסתם כולנו מכירים בערך של שיניים מושלמות, ישרות, בצבע נעים לעין, עם מראה טבעי לחלוטין. נשאלת כמובן השאלה  - מתי הפתרון של השתלות שיניים נדרש בעצם, ומתי הוא עדיף על פתרונות אחרים שקיימים. 

פתרון מעולה לאנשים מבוגרים

אנשים מבוגרים שמגיעים לגיל הזהב, מגלים לא פעם שהפתרון של השתלות שיניים רלוונטי מאד עבורם. עם השנים, עצם השן נחלשת, הבסיס של השיניים הופך להיות מעורער יותר - והשיניים פשוט מתחילות לנשור. במקום הפתרון של תותבות נשלפות הדורשות טיפול מיוחד, אתם יכולים פשוט לעבור השתלות שיניים שיעניקו תותבות קבועות ואיכותיות, ולהמשיך לנהל את חייכם כרגיל.

השתלות שיניים
מצבים של תאונות שונות

יש מקרים שבהם אתם תרצו לעבור טיפולי השתלות שיניים בעקבות תאונה או אירוע מסוים שעברתם. שיניים שבורות הן בהחלט מצב שיכול להיווצר, ומעבר למראה שאיננו אסתטי - מדובר על מצב מאד לא נעים ומאד לא נוח, שמקשה עליכם לאכול ולדבר, ואף יכול להיות מסוכן לבריאות. לכן, כדאי לפנות למומחה של השתלות שיניים, כדי שתוכלו לעבור שיקום מלא לכל השיניים הפגומות מהתאונה, ולעבור שיחזור מוצלח מהבסיס.
 
לשן אחת או לכל המערכת

חשוב מאד לדעת, כי ניתן לעבור טיפולי השתלות שיניים בין אם יש לכם בעיה עם שן אחת בלבד, ובין אם אתם נמצאים במצב שבו אתם זקוקים לשחזור מלא של כמעט כל השיניים שלכם. יש כיום שיטות שונות להשתלות עבור שן אחת, אבל גם שיטות למערכת שלמה, אשר חוסכות בשתלים הדנטליים, כדי שאתם תוכלו ליהנות ממחירים נוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה