יום שבת, 17 באוקטובר 2015

012 טלפון



אם אתם שואלים למה תרצו להתקשר אל המוקד הטלפוני של 012 תגלו כי אין זה משנה אם אתם עוד לא לקוחות של החברה או לקוחות שלה, הנציגים יוכלו לתת לכם תשובות על שאלות שונות.

בחירה בחבילת התקשורת הטובה עבורכם
תוך כדי שיחת הטלפון עם הנציגים של החברה תוכלו להתאים את חבילת התקשורת הטובה ביותר עבורכם. במהלך השיחה הנציגים של החברה ישמחו לדעת כמה פרטים עליכם כמו למשל כמה זמן אתם מתכננים לשוחח בטלפון, אלו דרישות יש לכם, מה אופי השימוש שלכם בו ושאלות אחרות. לאחר תשובה על השאלות השונות הנציגים של 012 יוכלו להתאים לכם את חבילת ההתקשרות הטובה ביותר עבורכם.

למידע נוסף לחץ כאן – 012 טלפון

קבלת מידע על כל שירותי החברה
ביצירת קשר עם המוקד הטלפוני של 012 תוכלו לקבל מענה על כל שאלה ולדעת אלו שירותים תוכלו לקבל מהחברה. הנציגים שעונים על השאלות השונות מכירים את כל השירותים ושמחים מאד לתת את המידע שברשותם למי שעוד לא הצטרף אליה ותוהה אם ברצונו לעשות זאת או לא.

לקוחות החברה? אלו השאלות שיכול להיות שיעלו אצלכם
כל שאלה שנראית לכם שתרצו להפנות אל המוקד של החברה היא שאלה טובה ורלוונטית והנציגים ישמחו מאד לעזור לכם לענות עליה. לרוב, השאלות שמופנות על ידי לקוחות קיימים יהיו נוגעות לחשבוניות קיימות, בקשות לבצע שחזור של חשבוניות, החלפת אמצעי התשלום של הלקוח וגם נעשות פניות במקרים של תקלות או קשיי הפעלה של הטלפון מכל סיבה שהיא. הנציגים של החברה שמחים מאד לענות על הפניות השונות והאם הם רואים שאין באפשרותם לסייע מכל סיבה שהיא הם מבצעים העברה של הפניה לגורם המתאים ביותר שיטפל בפניה במהירות.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה