יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

איך בוחרים מעלית ביתית



איך בוחרים מעלית ביתית וכיצד אפשר להיעזר במומחים

יותר ויותר בעלי בתים שואלים בשנים האחרונות איך בוחרים מעלית ביתית. העלייה בתוחלת החיים מעלה את הרצון לשמור על האיכות שלהם בצורה הטובה ביותר, מה שיכול להישמר גם באמצעות שילוב מעלית בבית, מעלית שמאפשרת להתנייד בין החלקים השונים שלו בביטחון מלא.




עזרה מחברה בעלת ניסיון

·         בירור צרכים – השלב הראשון שהחברה תבצע לאחר יצירת הקשר או בפגישה הראשונית הוא הבנה של הצרכים האישיים. החברה לא תמליץ סתם כך על מעלית אחת על פני האחרת אם היא לא יודעת מהו הצורך של מי שרוצה לבנות את המעלית.
·         בחינת המגבלות במקום – כדי להחליט איזו מעלית היא הטובה ביותר ולהבין איך בוחרים מעלית ביתית יש להתייחס גם למגבלות של המקום. ישנן מגבלות שונות כמו למשל מגבלות של עמוד טווח שאי אפשר לגעת בהם או מגבלות אחרות של המקום והחברה חייבת להתייחס אליהן.
·         הבנת השימוש הצפוי – השאלה האמתית שיש לשאול היא לא רק איך בוחרים מעלית ביתית אלא גם איך בוחרים מעלית שמתאימה לבית ולשימוש שאתם צריכים. החברה צריכה להבין מי עומד להשתמש במעלית, אם הוא על כיסא גלגלים או לא ועוד.

קבלת הצעה למעלית הטובה לכם

לאחר בחינת הצרכים השונים של בני הבית החברה תיתן לכם הצעה למעלית ביתית מומלצת. לשמחתכם אתם לא חייבים לענות על השאלה איך בוחרים מעלית ביתית לבד. בדיוק לשם כך ישנה חברה מקצועית שמגיעה למקום, בוחנת את המבנה של הבית, את הצורך של השימוש במעלית ובהתאם ממליצה על המעלית הטובה ביותר לשימוש הנדרש. חשוב מאד לשים לב שלא להתפתות לבחירה של מעלית שנראה שלא מתאימה לכם מבחינת הגודל או צרכי התחזוקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה