יום שני, 19 באוקטובר 2015

שידות עץ



רכישה של שידות עץ לבית
ישנם רהיטים שיכולים לשדרג את הבית ולהעניק למי שגר בו תחושה טובה יותר. סוג אחד של רהיטים הוא שידות עץ שיכולות לשמש גם כרהיט יפה וגם רהיט נוח ושימושי. כשאתם באים לרכוש את השידות ישנם כמה דברים שאתם צריכים להתייחס אליהם ובהם המקום בו השידה תונח, העיצוב שאתם מחפשים והאיכות של השידה או השידות שאתם מתכננים לרכוש.

המקום שבו תניחו את השידה
שידות עץ יכולות להיות מוצבות במקומות שונים כולל בכניסה לבית, במסדרונות, בחללים המרכזיים של הבית או בחדרים. בבחינת שידות עץ ורכישה של השידה המתאימה ביותר יש לבחון גם את המרחב של המקום בו השידה תונח ולכן מומלץ מאד לקחת מידות של המקום לפני שמסתכלים על שידות ובוחרים איזו שידה לקנות לבית.

העיצוב של השידה
העיצוב של השידה צריך לענות על הדרישות האישיות של כל אחד. השידה יכולה להיות בצבעים טבעיים או לא, היא יכולה להיות בחלוקות שונות מבחינת מידוף ומגירות וכל אחד צריך לחשוב על העיצוב שלה כך שיתאים לסביבה בה השידה צריכה לעמוד ועל הדרישות הפרקטיות האישיות שיתאימו לו במקום.

איכות השידה והחומר ממנה היא עשויה
נכון להגיד כי אם אתם מחפשים שידות עץ הן יהיו עשויות עץ. אך ישנם סוגים שונים של עצים וישנם סוגים שונים של שידות. אפשר למצוא שידות שהן עשויות מעץ מלא ושידות שעשויות מעץ מעובד כמו למשל סנדוויץ או אפילו סיבית. חשוב מאד לבחון את החומר של השידות גם כדי לדעת מה האיכות שלהן וגם כדי לשלם את המחיר שהן שוות (שידות עשויות מעץ מלא שוות יותר משידות שהן לא מעץ מלא ולכן יש לצפות למחיר בהתאם).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה